windows xp home cd ei toimi?

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi zaraki89 04.02.2009.

1. zaraki89

zaraki89 Guest

sellainen ongelma on tällä kertaa, että joudun formatoimaan koko koneen uudestaan... ongelma ilmenee siinä vaiheessa kun pitäisi formatoida winukka. kun käynnista koneen että cd sisällä ,että voisin aloittaa formadoinin. no kaikki sujuu siihen asti hyvin kun kone kysyy haluanko käynnistää cdromin. mutta kone käynnistyykin ihan normaallisesti vaikka siinä vaiheessa pitäisi tulla winukan formadointi ja asennus vaihto ehdot (sun muut)... olen yrittänyt useasti samaa ja aina tekee samaa. missä vika?... olen laittanut BIOSinta että cdrom käynnistyy ensin ja sitten kovot (niin kuin minua on neuvottu)

että saako cd:n jotenkin korjattua tai muuta vastaavaa, vai pitääkö mennä ostamaan oravan nahoilla uusi windows xp?

2.  
  3. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Laita BIOS:sta käynnistymään ainoastaan cd/dvd-asema ja muut asemat (kovot) disable.

4. WutaranG

WutaranG Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    asensin kans just windowsin uudestaan ja se kysyi jotain samaa, sitten älysin et siinä pitää painaa entteriä nopeasti ettei se windows ehdi käynistyä. sit kun painat entteriä sit se lähtee asentamaan windowsia uudestaan.

5. zaraki89

zaraki89 Guest

juu nyt kone ei tunnista winukan cd ollenkaan...on viallinen :(...
    ja laitoin silleen viellä että ei käynnistä winukkaa ollenkaan vaan lukee cd asemat läpi, eikä toiminut :(

6. WutaranG

WutaranG Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo bios alkuperäiset asetukset takaisin ja 1 boot laitteeksi pistät CD-rom:in ja sit painat sitä entteriä...

Jaa tämä sivu