Modattu WinXP SP2 levy ei lähde asentamaan?

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi MugE 04.02.2009.

1. MugE

MugE Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep jep. Elikkäs olen yrittänyt tuolla nLite ohjelmalla modata ittelle paremmin sopivan WinXP SP2 levyn jossa olisi parit SATA ajurit yms kivaa valmiina.

Mutta eihän se tietenkään onnistu kun sen teen minä =P Eli kaikki vaikuttaa menevän ihan putkeen ja poltonkin jälkeen levy vaikuttaa ihan toimivalta, eli levyn autostart toimii ja se kysyy mitä haluan tehdä jne jne. Mutta kun koneen buuttaa ja yrittää aloittaa asentamaan winukkaa niin homma kusee ja tulee ilmoitus NTLDR puuttuu... olen kaikki piuhat käynyt läpi kuten muutkin tuon ongelman kanssa painineet ovat vinkiksi saaneet, mutta ei onnistu tuolla levyllä. Jos laitan alkuperäisen (ei sekään mikään virallinen tietty ole...) winukan levyn niin se kyllä kysyy haluanko buutata cdltä ihan normaalisti.

ja se miksi yritän tehdä Ko. levyä on se etten saa winukkaa asentumaan tuonne sata levylle koska winukan asennus ei sitä löydä ilman ajureita, joita en saa disketillä siis lisättyä kun sekään ei toimi!!!

Eli mitähän tuossa "uudessa" Windows levyssä nyt sitten olisi pielessä kun se ei buuttaa?

2.  
  3. Rodom

Rodom Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    höhöö, ootko kokeillu aloittaa asennuksen alkuperäisellä ja sitten kun se on jo buutannut cdltä vaihat sen siihen modattuun versioon lennosta?

4. MugE

MugE Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hmmm... en muuten ole =) mitenkähän tuon kanssa olisi... miten sen siinä ehtii vaihtaa... Täähän menee ihan urheiluksi vielä!

5. WutaranG

WutaranG Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kaikki polttavat ohjelmat ei oikein kuulema osaa tehdä "bootaus diskiä" esim.nero 8 ei sellaista pysty kuulema tekemään. ittelläni tuli sama viesti siihen ja ei se oikein pelannu. lainasin kaverilta bootaus diskin ja ongelma selvis. vika CD-levyssä.

Jaa tämä sivu