Eli mulla otti lakkas toimimasta 3 kaiutinta eli voisitteko ehdottaa jotakin uutta sarjaaa hinta välillä 30-100 Logitechin värkit on näköjään kerrasta poikki kun lakkaa toimimasta ei lukenu oomeja eikä mitään kun avasin ton keskimmäisen eli ei voi uusia elemenenttejä
nää ois ihan hyvät CREATIVE INSPIRE A300 2.1 tilaa multitronicista.fi:-stä 30 euroo on hyvä hinta kajareista ei tarvi pärtäillä niillä sisältää basson ja kaks kajaa
Minusta muovipurkkeihin ei kannata 50 euroa enempää laittaa, joko ostaa halvat kajarit, tai sitten sijoittaa enemmän oikeasti hyviin vehkeisiin. Et välttämättä enää logia halua, mutta X-230 on äänenlaadultaan tuossa hintaluokassa erittäin hyvä vaihtoehto. Creativen inspireistä olen jotain hyvää myös joskus kuullut.
Osta gigantista Logitechin LTZCINEMA 2.1 kaiuttimet. 13.2 perjantaina on tarjouksessa 99€ kun oikee hinta kipuaa sinne yli 200€. kato lisätietoa gigantin uusimmasta esitteestä itse ostaisin jos tarvisin kaiuttimia jaa eipäs kipuakkaan noin korkeelle. oli taas kerran gigantin omaahyvää mukana tuossa...oikee hinta noille on 129€ ja 173€ välissä...joten vähän edes alennusta. ja oikee tuote nimi on Logitech L-Cinema. ihan päteviltä vaikuttaa muuten.
Kyllä tuohon 100-150 euron haarukkaan saa sitten jo jonkintasoiset aktiivikajarit, jollaiset itse sitten mielummin ostaisin. Tietysti siinä on sekin, että onko tuosta budjetista valmis yhtään joustamaan