Eli jos joku tietää ja voisi kertoa niin olisi kiva koska kysymys on aika mielenkiintoinen (ainakin minun mielestä). eli minulla on 64-bittinen vista home prem. ja rammia 4096mb koneessa mutta bios ja dxdiag näyttää 4094mb niin jos joku titetää minne nämä 2mb katoaa niin olisi kiva ^^ vaikka se 2mb ei paljoa ole
Eri ohjelmat näyttää mitä sattuu, ties vaikka se olis jonkun prosessin käytössä... Suoraan sanottuna sillä ei ole mitään merkitystä.
tuota tiedätkö ohjelmia jotka näyttävät eri kun muut... luulenpa että ne sun ohjelmat jotka näyttää eriä eipä taida olla ihan oikeita kyllä dxdiag ja bios nyt muistin näyttää oikein se ei ole temppu eikä mikään mitata muistin käytössä oleva määrä.
Mulla näyttää BIOS 3072MB, dxdiag 3070MB sekä Everest 3070 ja 3072MB: http://www.aijaa.com/img/b/00170/3509391.jpg Eiköhän tuo ole kuitenkin ihan normaalia, turha huolestua.
tuota on minullakin everest tuo toinen näyttää kuinka paljon rammia koneessa on ja toinen eli 3070 näyttää kuinka paljon sitä voi käyttää.. sen verran kyllä tiiän... ollu everest koht 5 v käytös
Haittaako/ihmetyttääkö sua tosissaan se 2MB:n puuttuminen? En tiedä, pitääkö tämä paikkaansa, mutta löysin tämän Googlen avulla:
...Eikä pelkästään valmistajat pyöristä. Ohjelmien välinen ero siinä miten ne muistit esittää usein johtuu myös tosta pyöristyksestä (jotkut pyöristää lähimpään 10:een toiset 1:seen jne). Eli silloin kun muistin määrä ei heitä kun muutaman megan, ei kannata vielä huolestua. =) Ps. Itsekin tykkään omista nänneistä.
Menee ikäväks lukea ketju, kun länttää 1024px leveen kuvaan viestiin. Henry_FIN, editoiden noi 3 eri ohjelmaikkunaa allekkain, niin se ei olis noi järkyn levee. Sivusuunnan vierityspalkkii ei oo kiva käyttää. Kun muidenkin tekstit rivittyy sitten leveimmän viestin mukaan. Muista ainakin seuraavaa kuvaa liittäessäsi. p.s. Oliko mukava lukea toi edellinen?
oli kiva tietää vastaus tiedän että olen pilkun viilaja mutta en halunnut noita nänni juttuja kun kysyin sitä mihin se katoaa... no kiitti vastauksesta