Ongelma on seuraava: Koitan päivittää Malwarebytes. Se aloittaa ottaa yhteytta serveriin mutta sitten herjaa seuraavaa: Update failed. Make sure you are connected to Internet and your firewall is set to allow Malwarebytes Anti-Malware to access the internet. ARRRGGHH!! olen yhteydessä nettiin ja linja toimii hyvin. Muuten en tätä kirjoittelisi loll (blondi hetkikö) Firewallin olen kytkenyt jopa pois päältä mutta ei auta. Käytän ZoneAlarm firewallia. Mitä mun pitäisi tehdä?? Olen ihan ulapalla?? Tää ongelma rupee tosiaan syömään mun viimeisiä aivon rippeitä =) auta onnetonta akkaa =) Kiitoooooooossss=)))))
1. Oletko kokeillut asentaa ohjelmaa uudestaan? 2. Kokeille poistaa ohjelma palomuurista ja salli se uudestaan palomuuriin, kun se siitä kysyy.
Jep jep 1. Poistin ohjelman ja asensin uudestaan Tulos: Ei poistanut ongelmaa 2. resetoin defaultin Tulos: Ei poistanut ongelmaa 3. suljin firewall kokonaan käytöstä Tulos: Ei poistanut ongelmaa
Kokeile toista serveriä, toimiiko se? Toinen ainakin on malwarebytes.org ja toista en näi äkisti muista
nyyhhh... Ei anna mulle vaihtoehtoa valita toista serveriä. Ennen muistan nähneeni että update sivulta voi sen valita mutta nyt kun olen poistanut ja asentanut uudestaan niin moinen luksus juttu on hävinny. Miten se ei nyt tykkää mun linjasta?? Kaverin konetta tossa kattelin kanssa ja se käyttää samaa modeemia kuin minä niin ei senkään koneella Malwarebyte suostu päivittymään ja siinnä on windows firewall käytössä. En löydä mistään asetuksista että voisin ongelmaa koittaa korjata?? Onko toista softaa jonka voisin ottaa käyttöön kun tää nyt mulle näin pahasti ryppyilee tai onko vielä jotain vaihtoehtoja mitä voisin kokeilla. Kiitos!!!
Jos päivityksien lataaminen ei onnistu, voit ladata päivitykset tästä. Tuplaklikkaa mbam-rules.exe asentaaksesi päivitykset. Mielenkiinnosta kysäsen että pääsetkö yleisesti Mbam:n kotisivuille eli: http://www.malwarebytes.org/mbam.php taikka tietoturvatalojen sivuille,avira, kaspersky, symantec jne... entä http://www.virustorjunta.net
=D Kiitos linkistä =D Näyttää toimivan... Päivitys onnistui loistavasti =) Ongelmaa se ei poistanut... vieläkään en pääse update sivujen kautta serverille eikä luksus toimintokaan tullut Mutta päivitys tuli... KIITOS!! Kokeilin molempia linkkejä ja pääsen kaikille sivuille ongelmitta Tällä hetkellä pyyhkii aika hyvin tän läppärin kanssa =)
Jos ongelma ei vielä ole poistunut, tarkistappa Internet Explorerin yhteysasetuksista että proxy ei ole päällä. Mulla oli ja ongelma oli sama, päivitys ei onnistunut. Rasti pois proxystä ja jo onnistuu. Se että ie:tä ei normaalisti käyttäisikään, ei vaikuta tilanteeseen. Itsekin käytän normaalisti Firefoxia, mutta ie:n puolelle oli proxyrasti jostain ilmestynyt ja se esti Malwarebytesin päivitykset.
Jep Jep... Ongelma on ja pysyy... Kiitos vinkistä mutta ei toiminut minulle. Minulla ei ollut raksia sielä vaikka jo hetken toivoinkin. lisää vinkkejä otetaan vastaan... nyt latailen noi päivitykset aina tuosta linkistä minkä aikaisemmissa viesteissä sain. Kiitos kerran vielä ja kerron varmasti heti jos ongelma poistuu =D