1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

APUA! AVI AC3 äänellä VCD:ksi ?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi akuankka 13.09.2002.

1. akuankka

akuankka Guest

MOI !

Miten muokaan Avin jossa on AC3 äänet
    (Avi on/oli XviD muodossa jonka muutin DIVX muotoon) xVCD:ksi, olen lueskellut ohjeita sivuilta, mutta tarvitsen silti apua ja ohjeet!

- Aku -

2.  
  3. akuankka

akuankka Guest

Tarkennus kysymykseeni siis minulla on AVI file jossa on AC3 ääni ja tarkoitukseni on luoda siitä MPG file TMPGEnc ohjelmalla, mutta sehän ei osaa muuttaa AC3 ääntä 224 kb/s stereoksi, olen kokeillut myös muuttaa ääntä VirtualDubilla (tuloksetta) kaikki tarvittavat Codecit on asennettu? koska sekä Xvid että Divx formaatin AVIT toistuvat ongelmitta tietokoneessani MIKÄ NEUVOKSI?

4. dRD

dRD I hate titles Ylläpitäjä

Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Joudut repimään sen audion irti videosta GraphEditillä (microsoftin kikkare, googlea luovasti käyttämällä löytyy, pitäisi olla ilmainen). Sitten muutat sen AC3:n WAV:ksi BeSweetillä (BeSweet GUI varmaankin auttanee asiassa, jos pelkää komentoriviä :) ja sitten lataat XviDin Video sourceksi TMPGEnciin ja WAVin audiosourceksi.

Jaa tämä sivu