Latasin uusimman version Windows Live Messengeristä, käyttöjärjestelmänä toimii Vista. Kun yritän kirjautua meseen tulee teksti windows live lakkasi toimimasta, ja windows ilmoittaa virheeksi: This problem was caused by F-Secure Internet Shield 6.16, which was created by F-Secure Corporation. Eli miten saan tämän nyt toimimaan, olen kokeillut jo suorita järjestelmänvalvojana sekä ottanut f-securen pois käytöstä mutta ei auta. Auttakaa mikä on vikana, että sisko pääsisi taas messengeriä käyttämään
Läysin ratkaisun suomi24:lta: Lainaa: 1. Avatkaa F-Securen pääikkuna, tuplaklikkaamalla F-Securen logoa näytön oikeassa alanurkassa Windowsin kellonajan vieressä. 2. Pääikkunasta valitkaa Internet-suojaus. 3. Poistakaa käytöstä "Puhelinverkkoyhteyden hallinta", painamalla "Poista käytöstä"-painiketta ko. toiminnon perässä. 4. Kun olette tehneet muutoksen, käynnistäkää tietokone uudestaan. "
Joo mää latasin uuden hiienon mesen pitkän harkinnan jälkeen. Ärsyttää kun on oikeessa.. nimittäin en ladannut uutta meseä pitkään aikaan sen takia että jos se ei sattumoisin toimi niinkuin entinen.. Ja eikös siinä niin käynyt.. Videokeskustelussa yhteys pätkii, varsinkin lähtevä ääni, oma video kuva ei näy ja pääikkuna pikselöityy jos joku lähtee tai tulee online tilaan. =( Että näin.. jos löytäisin vanhan mesen laittaisin sen, mutta se ei taida nykyään olla mahdollista. Siis laittaa vanhempaa versiota. Päivityksiä odotellessa...
Itse olen nyt ihmetellyt sitä, että miksi kun painan uudessa mesessä postinkuvaa aukaisee se selaimella hotmailin kirjautumis sivun? Miksi? Vanha mese meni suoraan postilaatikkoon. Olen mielestäni asetuksista katsonut, että sen ei noi pitäisi tehdä.