Salasana

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi SieGu 24.01.2009.

1. SieGu

SieGu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo elikkäs olen unohtanut jippii.fi salasanani, eli sähköpostin salasanan. Olen rekisteröinyt steam accountinkin siihen.. Eli kun jippiillä ei ole salasanan palautus ohjelmaa, onko muita keinoja saada salasana takaisin? Saattio mennä väärälle alueelle, mutta en löytänyt oikeaa.

2.  
  3. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Meinaatko tosissas että jos täällä jollain sattuis tietoa tai keinot olemaan, niin saitin säännöistä johtuen neuvottais miten sä hakkeroit itsesi jippiin serveriin lukemaan tai vaihtamaan sähköpostitilin salasanan?
    Jos kerran jippiissä ei ole tai et antanut vaihtoehtoista sähköpostia, johon unohtuneen salasanan tapauksessa uusi tulisi.

Ja luulis tuon Steamin olevan oma tilinsä. Kun sä sinne kirjaudut (kai sä sentään sen salasanan muistat?), niin sen asetuksissa luulis olevan paikan, jossa sä vaihdat sun yhteystiedot, eli sähköpöstin.

Vai onko tässä joku onneton yritys kaapata jonkun kaverin steam tili?

4. SieGu

SieGu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No ei todellakaan, ja kyllä mä steam tilini muistan. on täällä kyl jotku aika epäluuloisia, en ole edes mistään hackseista maininnut, lol

5. thejammy

thejammy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    oletko koittanut ottaa yhteyttä jippiin ylläpitoon? tuskin kyllä apua on, mikäli et tuota salasananpalautus spostii ole mhinkään laittanut/ ei voi laittaa.

6. SieGu

SieGu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu koitin, otin saunalahden tukipalveluun, mutta se kuulemma vaatii jonkun verkkotunnuksen, joka on ilmeisesti vain joillain erikois asiakkailla.

Jaa tämä sivu