Joo elikkä tällanen juttu kun toi nykynen näyttis (radeon 9600 pro p) pääs hajoomaan niin ukko kävi ostamassa jostain atk liikkeestä uuden näyttiksen, tollanen kun Radeon 2400 Pro, ja olen yrittänyt googlettaa siitä tietoa netistä mutta ainoa mitä löytyy on Radeon HD 2400 pro, hassu juttu kun kortti on aivan tismalleen saman näköinen kuin http://images.hardware.info/products/large/004491.jpg tuossa kuvassa, mutta kortin pakkauksesta vain puuttuu tuo HD teksti. Eli haluisin nyt vaan tietää että tukeeko tuo kortti Shader Model 3.0 tai isompaa, tuo HD malli näyttäis tukevan 4.0 mutta kun en nyt tiedä mitä eroa noissa on kun tosta epäHD mallista ei näytä löytyvän linkin linkkiä Onko se poistunut myynnistä tai jotain? olisi kiva jos joku tietäisi kys. kortin speksit ja voisi laittaa ne tänne.
No eihän toi sama kortti ole kun ei mun kortissa tota HD Ominaisuutta ole, mutta mites tolla kortilla pyörii pelit vert. Radeon 9600 Pron kuullut ainakin että tolla HD versiolla ei pelit oikeen pyöri mutta mites tolla mun versiolla?
Haha, repesin. Toivottavasti et ole trolli. Se kyllä on sama kortti Nykään vain Radeon™ HD- on nimeämistapa, eli nykyaikana AMD:n näytönohjainsarjoissa käytetään tuota HD -sarjanimikettä. Se siis ei edes merkkaa oikeastaan mitään, se on vain sarjan nimeämistapa. Se ettei se lue paketissasi, ei merkkaa mitään. Se riippuu vain täysin siitä mitä sinun valmistajasi on halunnut painattaa laatikkoon. Ajatella jos siinä olisikin ollut Lara Croft, omg, varmaan silloin laatikossa olisi ollut nukke!