Juu ostamassa pelaamista varten näyttöä, Crysistä, Far Cry 2, GTA IV olis tarkotus pelailla. Ostaisiko 22' vai 24'. Kumpaa suosittelette, minkä merkkistä, vai suositteletteko jonkun muun kokoista.
Tuohon budjettiin mahtuisi 24" BenQ E2400HD. Tietoasemalta pikselitakuun kanssa 279€. Itse ainakin olen todennut 22" pikkuveljen hyväksi.
Itsellä on 22" Lenovo. Eipä ole mitään vikaa ja kyllähän tää ihan suuri on. Eipä sillä kahdella tuumalla taida olla enää merkitystä, kun tätä näyttöä kuitenkin suhteellisen läheltä katsotaan. Mutta varmista vielä, että tarvitsetko teräväpiirtoon pystyvää näyttöä. Myös jalustan liikkuvuus hyvä tarkistaa, joissakin malleissa se on aika rajoitettua. Uskoisin, että tuo BenQ on ihan kelpo näyttö.
Pelaamiseen vaan ei tuo Lenovo oikein tahdo soveltua korkeahkon input lagin vuoksi (>38ms). 300 euroonhan se tosin ei edes taida vielä irrotakaan mistään uutena, joten sikäli ei haittaa. Varmaankin tuossa hintaluokassa E2400HD jotenkuten ajaa asiansa.
itselläni on benq g2400w ja mielestäni aika hyvä tämän hintaisekseen kun on vielä hdmi portti niin voi liittää vaikka pelikoneen.
No enpä oo minkään input lagin kyllä huomannut vaikuttavan... Ehkä sitten jos on joku uberhardcorenettipelaaja niin sit vois jo haitatakin...
Itselläni BenQ V2400W. Pelaamisessa hyvä, päivittäisessä käytössä tuo 24" on ihan kiva - mahtuu paljon "tavaraa" ruudulle samaan aikaan.1900x1200 reso, kontrasti, vasteaika + se että näytti hyvältä (aihan oikeasti ) vaikutti ostopäätökseen. En ole katunut.
Itteltä löytyy ViewSonic VX2235wm 22" hinta on kohdallaan ja itse en ainakaan ole mitään valittamista löytänyt elikkä voisin suositella kyseistä näyttöä.