1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Buffalo AirStation WBMR-G125 ADSL

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi jalokives 18.01.2009.

  1. jalokives

    jalokives Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo eli asensin uuden käyttöjärjestelmän koneelleni. no sitten yritin yhdistää sitä nettiin, mutta en pääse, kehoittaa asententamaan modeemin ajurit uusiksi. olen kuitenkin onnistunut hukkaamaan tuon mukana tulleen asennuslevyn, enkä löydä ajureita edes Buffalon kotisivulta. sammutin modeemin ja käynnistin sen uudestaan. ei tapahtunut muuta kuin se että nyt 2 muuta konettani eivät yhdistä nettiin, eli nyt yksikään kone ei tunnista tuota modeemia. Mitä pitäisi tehdä? soittaa buffalon maahantuojalle ja pyytää uutta levyä? vai onnistuuko tuo asennus jotenkin ilman ajureita? iskee paniikki...
     
  2.  
  3. heikki75

    heikki75 Regular member

    Liittynyt:
    23.10.2007
    Viestejä:
    1,563
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    48
  4. jalokives

    jalokives Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo eipä ollu apua tuosta linkistä. mut sain ladattua tuolta buffalon sivuilta sellaisen yleis-asennusohjelman jolla asennus pitäisi onnistua. mutta kun yritän aloittaa asennusta,kone herjaa että pitäis olla järjestelmänvalvojan oikeudet. no nehän mulla on ku ei oo muitakaan käyttäjiä koneessa eli mitäs nyt? mitä asetuksia pitää muuttaa? viesti oli jotain muotoa "execute program only when administor"
     
  5. heikki75

    heikki75 Regular member

    Liittynyt:
    23.10.2007
    Viestejä:
    1,563
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    48
    Sinulla taitaa olla Vista? Klikkaa tiedostoa hiiren oikealla napilla ja valitse "Suorita järjestelmänvalvojana".

    Et tarvitse välttämättä asennusohjelmaa vaan voit tehdä asetukset itse. Tarkista onko Buffalon asetuksissa "RFC1483 Bridge LLC encapsulation" ja VPI/VCI-asetukset oikein.

    - Sonera VPI/VCI = 0/33
    - Elisa, Saunalahti, DNA, Finnet VPI/VCI = 0/100
     

Jaa tämä sivu