Olisi onglema WD:n 320gt ulkoisen kovalevyn kanssa. Latasin kovolle tiedostoja, mutta kone ei suostu niitä aukaisemaan tai poistamaan, kun kone alkaa herjaamaan vuoronperään että käyttö estetty, tietosto vahingoittunut ja lukukelvoton tai kansio ei ole tyhjä.
Mikä tiedostojärjestelmä kovossa on? Kuinka isoa tiedostoa koitat käsitellä? Mikä käyttis? Oletko kirjautunut järjestelmänhaltijan tilillä? Olisiko virustorjunta voinut estää käytön tietoturvauhkan takia? Toimiiko muut tiedostot hyvin? Oletko pätkässyt kovosta virran kesken käytön, ilman "sammuta laite turvallisesti" kohtaa? Minkä mallinen WD:n 320giganen? Oletko kokeillut vikasietotilassa poistaa tiedostoja?
Muut kovolla olevat tiedostot toimivat kyllä. Huomasin, että nämä toimivat tiedostot oli kopioitu minun paikallisilta kovoilta kun taas nämä jotka eivät toimineet, olivat ladattu p2p ohjelmalla suoraan ulkoiselle kovalevylle. Olen alustanut kovon NTFS-tietojärjestelmään. Käyttis on windows xp ja olen kirjautunut adminiksi. Olen aina poistanut kovon käytöstä alapalkista ennen kun irroitan sen. vikasietotilakaan ei auttanut kyseessä on siis wd:n my passport elite 320gt