Tilasin viime syksynä Jimm'siltä koneen osat jotka sisälsi kyseisen DVD-aseman. Asema sanoi nyt sitten itsensä irti, ei siis lue levyjä. Ei DVD:itä eikä CD:itä. Kokeilin poistaa laitehallinnasta ja buutata uudestaan.. ei vaikutusta ja buuttasin myös Widowsin asennus levyllä ni hulahti käyttikseen asti niin että helis vaan. Asema siis paskana. Googlettamalla selvis et kyseinen asema on aiheuttanu harmaita hiuksia myös muille. Ilmeisesti siis viallinen erä josta tää munkin asema on. Kysymys kuuluukin että luottaisko uudempaan samanlaiseen joka jo on vai onko suositella varmatoimista muun merkkistä DVD-+RW-asemaa?
Itel kaks Samsungin sisäistä DVD+-RW asemaa, eikä mitään ongelmia. Myöskin tuntuvat olevan sen verran suosittuja, että varmasti joukosta pari maanantaikappaletta löytyy. Tietysti jos haluat vaihtaa merkkiä, niin toinen ostettu on LG:n mallisto. Huonoa säkää täytyy sanoa, jos heti takuun jälkeen kosahtanut, mutta ~20€ nuo asemat enää maksavat, joten ei ole iso summa ostaa uutta. Tarkista nyt vielä, ettei takuu olisi 24kk, sillä joissakin Samsungeissa se näyttää olevan. Vielä jos tarkistat ettei Sata kaapeli ole missään 90asteen kulmassa, koska ne eivät ole siihen tarkoitettuja. Vastataan nyt viel siihen kysymykseen suoraan, kyllä ostaisin vielä Samsungin aseman, koska kertavirheestä en käy vielä merkkiä syyttämään.
Jimm'sille lähetetty vikaseloste ja katotaan miten asia etenee.. käsittääkseni takuu on voimassa vielä. Kaverilta pyysin DVD-asemaa lainaan ja toi mulle semmosen kotiin ku oli muutenki tulossa käymään ja mites kävikään. Samanlainen ja saman merkkinen asema, josta huomasin ainoon eron labelissa et ton mun aseman päiväys on July 2008 ja tämän laina vehkeen May 2007. Kaveri kerto että ostettu suurinpiirtein niihin aikoihin kun on päiväyskin, ei ongelmia siinä tähän mennessä ollut kuulemma minkäänlaisia ja tässä käytössä nyt rassannu sitä ja toimii oikein mainiosti. Toivotaan et Jimm's lähettää uuden aseman joka ei ois tota samaa sarjaa. Kokeilin myös eri satakaapelilla eikä vaikutusta asiaan. e: ..ja niin, että hommasin aseman siis viime syksynä eli tossa alle puolvuotta sitten.
Jaa, tervetuloa kerhoon . Katoppas laitehallinnasta mikä virheilmoitus siihen tulee. Itsellä oli/on SH-203D ja coodi oli 39 (siis "ajuria ei löydy"). Itsellä oli täsmälleen sama ongelma, ja jos sinullakin ilmoittelee jotain ajureista, voit kysellä neuvoja . Kyseessä siis Samsungin polttavien cd-asemien kysely+yleinen asia thread (itse sain samasta paikasta apua). Englannin kielinen, mutta... Ja taas on mainostettu ulkoista foorumia, päivän hyvä työ tehty (ja quiote pitää näppinsä irti bannaus napista, ei referer linkkiä :>).
Ei tuu mitään virheilmoitusta vaan laitehallinan mukaan "Laite toimii oikein". Levyn ku laittaa sisään ni pitää ääntä "vmmmm vmmmm vmmmm", että niinku lukis mutta se on jatkuva monotoninen soundi ja mitään ei tapahdu. Tosiaan jostain luin että tosta erästä ois palauttettu useampikin asema. Tai siis tuohon aikaan eli viime syksynä. edit: korjailin vähän otsikkoa osuvammaks.
Itse kanssa olen tilannut koneen jimms:stä ja siinä oli tuo sama dvd asema. Se päättikin sitten sano itsensä irti jo jouluaattona .. Taisivat olla joitain maanantai kappaleita(?). Takuusen meni ja nytten uutta odotellessa.
Murossa muutamilta käyttäjiltä on kosahtanut myös tuo uudempi malli, jonka siis pitäisi olla korjattu noista vioista... http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t561371 http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t552372 http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t564430
Tuskin vaan Jimm's mulle muuta asemaa tilalle anna, vaan samanlaisen ja täytynee toivoa, että se seuraava tulis kestämään.
Kyllä siinä määrin on Samsungin asemien vikaantumisista kirjoituksia, että kauan menee ennenkuin minä siihen luotan. (Tulostimien suhteen tukiasiat on olleet syvältä ton lafkan kanssa myös.) Tsst Corp. merkkiset asemat sattuu kans oleenkin Samsungin valmistamia. Kaupoissa vaan on ikävä, kun laadukkaaksi todettu LG:tä ei paljoa löydy näinä päivinä. No onhan noita Sonya yms. Takuuna tietenkin tota samaa Samsungia käytä potchi niin pitkään kun hermo kestää. Voi se sokea jyväkin sen kanan löytää.
Yep. Tänään vein sen Jimm'sille ja sanovat että testaa ja lähettää uuden. Takuun puitteissa aion toki käyttää siihen asti ku ne sieltä uusia suostuu lähettämään, mut tosiaan ovat DVD-asemat nin halpoja, että vois toisen ostaa ihan varmuuden vuoksi. Tai ehkäpä sitten jopa Blu-Ray-aseman kun FullHD näyttökin on. Mutta toivotaan, että asia selviäis nopeasti. Ja jatkossa taidan jonkun muun merkkisen sitte ostaa. edit: tänään sitten hain aseman Jimmsiltä ja miinusmerkki täytyy tarjota takuun osalta tuotteen takaisin saamisesta. Asema on uusi ja eri sarjasta kuin aikaisempi, mutta oisivat voineet kyllä pyynnöstä lähettää sen kotiin asti, jottei oisi tarvinnu ajaa n.100km hakeakseen aseman.