1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

uudet divx soittimet

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi jonesik 01.03.2004.

  1. jonesik

    jonesik Member

    Liittynyt:
    29.02.2004
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    onko divx soittimien kehityksessä tulossa jokin asia jota kannattaa odottaa ja ostaa sitten soitin?ainakin olen lukenut viesteistä että xvid ei ole moitteeton toiminnassa vielä..entä q-pel, gmc...miten niiden suhteen,mitä parannuksia ne tuo?ja onko siis hyötyä.
    olen ostamassa divx soitinta ja myös tekstitys olisi tärkeää.
    eli kandeeko odottaa vielä jotain parannusta vai ostaakko nyt?
    yamada 6600 soitinta olen katsellut..
     
  2.  
  3. Degra

    Degra Regular member

    Liittynyt:
    06.02.2004
    Viestejä:
    595
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mutta saako tuota Yamada 6600-soitinta?
    Ainakin verkkokaupassa se oli loppu, ja heidän infostaan käsitin ettei sitä enää saakkaan.

    Se olisi ollut minunkin ostoslistallani.
     
  4. Terris

    Terris Regular member

    Liittynyt:
    07.02.2004
    Viestejä:
    185
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep meitsikin haluis tietää jonku soittimen mikä ois hyvä! Hakuses ois toi Dvd737 mut oon kuullu vähä huonoa kommenttia siitä? Toki on hyvääkin. No varmaan ostan sen sitten.
     
  5. qrf

    qrf Member

    Liittynyt:
    08.03.2003
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ööö..siis tuohan on vasta tulossa markkinoille,joten eiköhän sitä sitten saa kun se tulee kuluttajille Suomeen saatavaksi.
    Markkinoille tulemisella tarkoitin siis Suomea,en muuta Eurooppaa..siellähän tätä jo jostain saakin.
     
    Viimeksi muokattu: 01.03.2004
  6. Degra

    Degra Regular member

    Liittynyt:
    06.02.2004
    Viestejä:
    595
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu, Saksassa siihen tutustuin.
     
  7. Terris

    Terris Regular member

    Liittynyt:
    07.02.2004
    Viestejä:
    185
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onkos tosta soittimesta mitää tietoa koska tulee suomen markkinoille?
     
  8. mhelin

    mhelin Member

    Liittynyt:
    06.10.2002
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nomaticasta (www.nomatica.com @Ranska) löytyy H&B DX-3220 soitinta n. 150 EUR hintaan (+postikulut). Tuossa on sama piiri MT1389DE kuin soittimissa Elta 8883, Yamada 6600 ja Rimax (uusi versio). Bonuksena VGA lähtö. Postimies toi tänää tuollaisen kotio mutten ole ehtinyt vielä testaamaan kunnolla (tosin noita DivX ei löydy). DVD ja SVCD pikaisesti kokeilin ja RGB:n (SCART) kautta kuva oli erinomainen. JPG:tkin latautuivat jopa 2MPix aika ripeästi. VGA tukee ilmeisesti 576p @50Hz PAL ja 480p @60Hz NTSC resoluutioita (toivottavasti tulevaisuudessa muitakin, esim. XGA natiivi @75 Hz olisi ihan kiva).
     
  9. Degra

    Degra Regular member

    Liittynyt:
    06.02.2004
    Viestejä:
    595
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyselin asiaa Verkkokaupasta pari viikkoa sitten, vielä en ole saanut vastausta, eli eivät ainakaan siellä päässä tiedä.
     
  10. qrf

    qrf Member

    Liittynyt:
    08.03.2003
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Verkkokaupassa ilmoitetaan alustavasti toimitukset aloitettavaksi huhtikuussa.

    Newsell puolestaan ilmoitteli,jotta sieltä toimitetaan myös tavaraa tännekin.
    Itse en omista Visaa,mutta kuulemma lähettävät laskun joko sähköisesti tahi postitse, kun näkevät rahnut tilillään niin tavara lähtee tulemaan.
    Toimitusajaksi lupaavat noin viikon.
    Itse en ole em. puljusta mitään tilannut,enkä tuolta söörtsistä löytänyt muitakaan viestejä missä luotettavuudesta olisi ollut kokemuksia.
    Taidan siis itse odotella tuotteen rantautumista tänne..ja maksan hieman enemmän :(
     
  11. jonesik

    jonesik Member

    Liittynyt:
    29.02.2004
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no ei tästä viestiketjusta pitänyt kyllä tulla mitn yhden soittimen vertailu hommaa mutta minkäs tee...
    eiks kellään viisaalla ole mitään sanottavaa noihin alkuperäisiin kysymyksiin
     
  12. babam

    babam Member

    Liittynyt:
    01.03.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    newsell.de on käsittääkseni Yamadan virallinen nettikauppa Saksassa. Jos menet Yamadan sivuille (www.yamada.de) ja sieltä valitset "Shop" niin selain ohjautuu suoraan newsell.de:n sivuille.

    Itse pistin tilauksen tänään Yamada 6600:sta. Maksoin luottokortilla (Paypalin kautta).
     
  13. Tupolev

    Tupolev Regular member

    Liittynyt:
    21.11.2003
    Viestejä:
    142
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    babam, laita sitten käyttökokemukset, kun saat Yamada DVX-6600. Minuakin on alkanut laite vähän syyhyttää, kun ystäväni on lähdössä Saksaan ostamaan auton. Yamada tulisi kätevästi "laatikoiden" välissä.
     

Jaa tämä sivu