SoundMAX+Vista 64bit

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi AakKoo 11.01.2009.

1. AakKoo

AakKoo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ongelmana on että asensin vista ultimaten xp:n tilalle ja äänet hävisivät siinä samalla. Emolevynä on Asus M2N jossa on integroituna tuo soundmaxin äänikortti,mutta ongelmana on että vaikka ajurit siihen asentaisikin ääniä ei kuulu. Windowsiin sisäänkirjautuessa se vai sanoo että Audiolaitteiston kokoonpano on muuttunut.Asenna uudelleen SoundMAX.
    Laitehallinnassa laitteen tilassa lukee näin:Tämän laitteen ohjaintiedostoa ei voi ladata. Ohjaintiedosto saattaa olla vahingoittunut. (Koodi 39). Eli mistä saisin sopivat ajurit Vistaan?

2.  
  3. Henry_FIN

Henry_FIN Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mulla oli sama ongelma kun tyrkkäsin uuden emolevyn koneeseen, valitti aina tuota kokoonpanon muuttumista, mutta äänet kuitenkin toimi... Asia korjaantui, kun poistin kaiken Soundmaxiin liittyvän ja asensin uudestaan.

E: Tosin mulla on 32-bit Visva.

Viimeksi muokattu: 11.01.2009
  4. AakKoo

AakKoo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen koittanut nuita ajureita poistella ja asennella uudelleen mutta asia ei korjaannu:( Tuolla alapalkissakin lukee äänenvoimakkuuden kohdalla vain että mitään äänentoistolaitetta ei ole asennettuna:S

5. AakKoo

AakKoo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No nyt poistin soundmaxin ajurit kokonaan ja kun windowsin käynnistin uudelleen se itsestään asensi tälläiset ajurit:High definition audio laite,joku microsoftin oma. Nyt äänet kuuluvat mutta haluaisin silti saada tuon soundmaxinkin toimimaan:)

Jaa tämä sivu