Miksei web kamera toimi !

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Bolsai 10.01.2009.

1. Bolsai

Bolsai Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin viime kesänä logitechin kalliin web kameran. Se toimi todella hyvin entisessä koneessa jossa oli windows XP ja nyt sain uuden koneen jossa on vista, ja kun yritin asentaa web kameraa ni ainoastaan se ohjelma tuli koneelle muttei itse kamera suostu asentumaan koneelle. miksei? missä on vika? ja web kameran paketissa et se toimii vistalla... ärsyttävää ! auttakaa.

2.  
  3. Dr_finrus

Dr_finrus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ootko kokeillut asentaa uudestaan?
    Ja mistä otit Webkameran ajureita? Levyltä vai Logitechin kotisivuilta?

4. Bolsai

Bolsai Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen yrittänyt asentaa viimeiset 3 kuukautta lähes joka viikko, mutta ei vain suostu itse kamera toimimaan. Itseasiassa ihan ekan kerran kun asensin sen uuteen koneeseen se toimi. mutta heti ku vaihoin sen kameran USB paikkaa ni ei ole sen jälkeen toiminut missään USB portissa. Ja ihan oon levyltä asentanut ja toiminut ohjeitten mukaisesti. ja se itse ohjelma asentuu mutta kun web kameran USB porttiin ja painaa asenna ni heti tulee ikkuna naaman eteen että se on ristiriitainen... on vähän turhauttavaa ostaa kallis web joka ei ees toimi vistalla. Täytyy myöntää että vista on muutenki tosi huono.

5. Dr_finrus

Dr_finrus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kannattaa hankkia Logitech - kotisivuilta ne uudemmat ajurit kamerallesi, jospa ne auttaisi ongelmaasi. "Eläkä enää vaihda niitä USB-piuhoja, niin säästyt ajureiden turhilta uudelleen asennuksilta." :D

6. Bolsai

Bolsai Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Okei. Kiitos avusta:)! on meinannu mennä hermot kyllä tänkää ku ei toimi :mad:, Joo en vaihtele enää niitä usbi paikkoi :DD

Jaa tämä sivu