Pari kysymystä XP:n asentamisesta Vistan tilalle

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Maikou1 09.01.2009.

1. Maikou1

Maikou1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Morjes, olisi vähän kysyttävää kun olen ajatellu ja asentaa XP:n Vistani tilalle. Siis, XP:n asennuksen jälkeen mistä saan koneeseeni kaikki ajurit? Käyvätkö vanhat Vistan ajurit? Jos käyvät niin mistä löydän ne? Ja kun olen asentanut XP:n ja ajurit onko kaikki sitten siinä, plus tietenkin palomuuri ja virustutka .jne. Aijon myös formatoida kovot.

2.  
  3. nurmoosta

nurmoosta Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kannattaa varmistua ajureiden löytymisestä xp:lle. Monessa läppärissä on jo sellaisia laitteta joihin ei ole xp-ajureita saatavilla.

Ajurit löytyvät koneen valmistajan sivuilta, jos oikein helpoksi menee eli siellä on myös tuki xp:lle. Muissa tapauksissa pitänee ajurit etsiä laite kerrallaan.

Jos koneessasi on esiasennettu vista niin suosittelisin jättämään palautusosion formatoimatta tai ainakin tekemään ne palautuslevyt siltä varalta että ajureita ei löydy xp:lle...

4. Maikou1

Maikou1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos paljon, tuo auttoi. Elikkäs, tässä ovat ajurini nähtävästi, laitanko ne muistitikulle ja sieltä sitten koneelle kun XP on asennettu?

5. juuSOS

juuSOS Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin ainakin minä tekesin, tai voihan ne levyllekkin polttaa. =)

6. Maikou1

Maikou1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos! Kun olen laittanut ne koneelle tarvitseeko niitä ajaa/tehdä niille mitään?

Viimeksi muokattu: 10.01.2009
  7. juuSOS

juuSOS Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo siis asennat ne ihan normaalisti niinkuin jtn softaa, jos tulee jotain windowsin valituksia niin paina: jatka siitä huolimatta (tai joku tollanen =)) -nappia. Kysy uudestaan jos tulee ongelmia.

8. Maikou1

Maikou1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos.

Jaa tämä sivu