Toivottavasti meni oikealle alueelle, mutta enivei. Sain tuossa jouluna uuden tietokoneen. Kone on toiminut loistavasti tähän päivään asti ennen kuin huomasin ongelman joka on hyvin todennäköisesti softapuoleinen. Kun käynnistän joitain tiettyjä ohjelmia ne eivät lähde päälle. Tai lähtevät mutta eivät näy, kun katsoo tehtävien hallinasta niin näkyy että ohjelma olisi päällä. Tätä tekee msn messenger. Kuulemma on yleinen bugi mutta luulen että tähän ongelmaan liittyy myös nämä muiden ohjelmien kaatuilu. Esimerksiksi winamp kaatuu kun koitan valita kappaletta, ja Normanin virusturva menee jumiin kun koittaa käynnistää virustarkistusta. Ajurit olen päivittänyt ja koneen ajoin Combofixillä läpi niinkuin eräs kaveri minulle neuvoi. Katsoi lokitkin että ei olisi mitään mörköjäkään koneella. Käyttiksänä minulla on Windows vista home premium. Mikä avuksi? Kiitos neuvoista jo etukäteen.
Mitkä ovat lämmöt (SpeedFan:illa voit mitata)? Viekö mikään prosessi paljon tehoja, jos katsot tehtävienhallinaan prosessit -välilehteä?
Ohjelmat herjaavat tätä ongelmaa "AppHangB1". Googlella etsin ja kaikissa oli jotain IE 7 viittavaa. Mistäköhän tämä mahtaisi johtua?