Onko jollain käyttökokemuksia?Kannattaako siihenetee laittaa kaks tuuletinta ja kannattaako sivulle laittaa tuuletin?? Onko vaikee koota itse?En ole koskaan koonnut Tietikonentta. Mahtuuko hd4870,p5q-se/r,intel c2d 8400
Hyvä kaikin puolin. Mahtuu kamat sisään kuhan et yritä survoa kovoa heti näyttiksen perään. Ei nimittäin tällöin mahdu. Kokoamis ohjeita löytyy kyllä netistäki oikein kuvien kera. Tässä esimerkiksi kasaus Antecin P182 koteloon.
itsekkin olen ajatellut hommata ton kopan jossain vaiheesssa. meneekös tohon koppaa sit kaikki suurimmatkin näyttikset(esim.4870x2) kunhan ei survo kovoa heti perää. eikös noi tuuletus paikat ole 4x120 ja 1x200? EDIT: maahtuuko isoimatki tornimalliset prossu coolerit?
Tänään hain verkkiksesta 300:sen -loistava laitos! -korvaamaan oman sonata 2 mallin, joka on aikamoinen sauna nyky kokoonpanolla. Kaveriksi laitoin ocz stealth x tream 600w -powerin. Jo vakio jäähyin on kylmä, laitoin sonatan takatuulettimen eteen ja idle cpu 32c mb28c ei ole pahat. Hinta toki näkyy, maalaus on tehty vain riittävän hyvin, sonata tosin oli 3 kertaa kalliimpi.
Juu, minulla on. Mahtava koppa tosiaan, ylhäällä 140mm tuuletin, sivulle ostin 12€ tuulettimen (120mm) takana on kans 120mm. Eteen vielä pitäis ostaa vielä hienot led-tuulettimet, nekin 120mm. Prossun lämmöt on.. *drumroll please* 18c idle ja 24c rasitus. (en kyl tajuu miten se on noin viileä :S)
Jos sul on 45nm tehty prosessori eli esim vaik e8** sarjalainen nii kannattaa käyttää Realtemppii ja jos 65nm niin coretemppii tosin saahan realtempinkin näyttää vaik 65nm jos säätää tj max arvon oikeeks..