Kahdesta kehnosta vaihtoehdosta en kyllä raaskisi valita kumpiakaan, mutta jos otat puolet halvemman X-530:n, niin vituttaa vähemmän. Voit sitten alkaa säästää rahaa kunnon 5.1-systeemiin, joka tullee imemään rahaa ainakin tuhannen euroa.
anteeks ny vaa, mut en ole mikään rich bi..., joten kysyin vaa, että kummat kannatais ostaa eli en kysynnyt, että onks noi pa.. ja sit viel jos ostais creativen x-fi audio äänikortin kaveriks, niin toimisko paremmi ja mä oon ostamassa vaan koneeseen kajarit, kotiteatteri löytyy jo, mutta ku se kuumene niin paljo ku kuuntelen musa.
Itse en ole tarvinnut Mitään 5,1 kun on vaan kunnon subwoofer, vahvistin ja Keskiääni/diskantti kauttimet
sijoita ennemmin kunnollisiine etu kajareihin ja siihen sitten kunnon subi rinnalle, paljon parempi vaihtoehto kuin heikko 5.1 setti....
Creative Gigaworks T40 on yksi vaihtoehto. http://plaza.fi/muropaketti/artikke...ilman-bassokaiutinta-creative-gigaworks-t40,3
Joo, vaikuttivat ihan hyviltä ja ne toisetki kajarit, se mis oli se kaukosäädin. Sellaisia just etsinkin, että siellä olisi pöytäkaukosäädin sekä sellainen, että se olisi mun lähel. Siis et se olisi mun yöpöydällä. EDIT: No näihin nyt päädyin: I-Trigue L3800 IR 2.1 kaiutinjärjestelmä
Varsinkin hinnassa. Itselläni Creativen T20 (T40:n pikkuveli) ja tyytyväinen olen kyllä ollut. 60€ sijoitukseksi aivan loistavat... vaikka eivät varmasti pärjääkkään niille laadukkaille 5.1:lle.
huomaatko siellä tuon hassun sanan "laadukas" siinä on sellainen ongelma että laadukas 5.1 setti maksaa reippahasti yli 1k€ kun taas laadukkaan 2.1 setin saa noin 500€:llä.
No jos nyt ostan noi I-Trigue L3800 IR 2.1 järjestelmän, niin onks se sit hyvä ja sit kaveriks Creativen X-FI äänikortti?
Joo no itselläni Pelkkä subwoofer maksoi jotain 300 euroa joten siitä voi päätellä on 500e 2.1 laadukas
näin itsellänikin, sitten menin ja ostin siihen rinnalle jonkun halpis paskan 5.0 setin, kyllä harmittaa nyt jälkikäteen. mutta kumminkin kaiken kaikkiaan maksoi 1k€.... joo sillähän _hyvä_ audio johto maksaa tuon 500€ että eipäs nyt ruveta pilluja viilaamaan....kumminkin topickin aloittaja ehdotteli muutamaa alle 200€ settiä niin tuo oma ehdotukseni 500€:stä on myös yläkanttiin.
Jep, mut onks noi "hyvät". I-Trigue L3800 IR 2.1 kaiutinjärjestelmä ja sit ku ostan niiden kaveriks sen erillisen äänikortin.
Kunkahan monella raharikkaalla on laadukas äänentoistojärjestelmä, jolla kuuntelee laadutonta mp3:sta?
ja kuitenkin ehkä suurin osa ei tiedä että on sekä laadukkaita että laaduttomia mp3:sia, tai että mp3:lla on jotain eroa cd-laatuun.