Tarkoitus olisi ostaa max. 250e maksava näyttö pelaamiseen ja leffojen katseluun. Tässä muutama mitä olen katsellut: -Samsung SyncMaster T220 -Viewsonic VX2262wm -BenQ E2200HD -Asus VW222U Mikä olisi noista se "paras"? Ehdotella saa toki muitakin malleja.
BenQ on selväsi paras hinta/laatu suhteeltaan. HDMI-liitännän kanssa siitä näytöstä on vaikea sanoa pahaa. Itselläni käytössä BenQ 2200HD ja toimii loistavasti. Ainoat ongelmat ovat värihäiriöiden kanssa ja yksi pikseli alakulmassa joka loistaa punaisena tummaa taustaa vasten
E2200HD:tä voin kehua, Tietoasemalta saat 3 vuoden pikselitakuulla . Itse pelaan FPS ja muita pelejä tällä näytöllä, ja katson elokuvat ja hyviltä näyttää, ainakin HDMI:lla. (Tai no, koneeseen menee kiinni HDMI -> DVI liittimellä )
Täältä kans ääni BenQ:lle. Itsellä käytössä ja mitään pahaa sanaa en oo vielä löytänyt. Hinta/laatu ja resoluutio kokoluokassaan ehdottomasti kohdillaan.
Itse valitsisin viewsonicin tai benqun niiden hdmi valmiuden takia. Mutta koska pelinäytöksi lähinnä haet niin ehkä kääntyisin viewsonicin puolelle sen nopeamman vasteajan takia. Viewsonic 2ms ja benq 5ms (GTG 2ms).
Suosittelen benqiä, ollut käytössä parisen kuukautta ja ei ole kyllä pahaa sanottavaa, hintaansa nähden todella hyvä ostos.
Kyllä se näin on että ota vaa se Benkku. On pelkällä VGA:lla kiinni nyt tällä hetkellä ja tälläkin näyttää ihan hyvältä. Ei yhtää liian iso eikä liian pieni, että voi kattoo vaikka sängyltä. Toi HD kuulostaa niin mukavalta muutenki
Huomasin että tuossa BenQ:ssa on tollane erilainen kuvasuhde kun muissa 22" näytöissä, eli kuva on korkeus suunnassa matalempi jos vertaa muihin näyttöihin. Tämä taas minun mielestäni ainakin huono asia, tuntuu jotenkin paremmalta kun se näyttö enemmän "neliö". Taidan päätyä tuohon Samsung SyncMaster T220, siinä nopeampi vasteaika kuin BenQ:ssa ja muutenkin paremman näköinen. Hintaeroakin vain 49e.
Yksi vaihtoehto voisi vielä olla LG W2252V-PF, tosin hieman hinnakkaampi kuin nuo muut, mutta kyseisestä möykystä löytyy HDMI töpseli.
tiedossa, mutta kun äsken valitettiin eri kuvasuhteesta, niin tarjosin vain vaihtoehtoa missä olisi ns. normit kuvasuhteet ja hdmi töpseli
IMO ainakin VGA näyttää oudolta tässä, sinertävältä ja silleen, tai jotain Sittenkun laittoi HDMi niin näytti paljonparemmalta, muttajoo...
No kyllähän se HDMI on tulevaisuutta, esim. ps3:ssa on ainoastaan hdmi töpseli. Itse ainakin tulen sijoittamaan näyttöön josta löytyy hdmi valmius. E: typoja..
VGA = Analoginen kuvaliitäntä. DVI = Digitaaliseen tai analogiseen kuvaan kykenevä liitäntä. HDMI = Digitaalinen liitäntä joka kuljettaa sekä kuvaa, että ääntä.
Huomaako noiden BenQ e2200hd/e2200hda näyttöjen eroa pelatessa?Toisessa on 2ms vasteaika ja 40e halvemmassa 5ms. No taidan kuitenkin tilata tuon halvemman.Tuskin noilla näytöillä mitään järkyttäviä eroja ole.
Noniin, tuli ostettua tuo T220 tietoasemasta, vaikuttaa todella hyvältä, paitsi että jo paketista otettaessa kaksi pixeliä mennyt :S