Tietokoneen SAMMUMIS ongelma.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Nail_Eye 30.12.2008.

1. Nail_Eye

Nail_Eye Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tervehdys kaikki!

Elikkäs tein eilen tietokoneeseeni joka puol vuotisen putsauksen. Noh putsattuani tietokoneen kone käynnistyy kyllä hienosti, mutta ennen ennkun kerkee edes Windowsin loadin screen tulla nii kone sammuu. Sama tapahtuu jos menen BIOSSIIn ja olen sielä hetken aikaa. Itse epäilen prosessorin tai jonkin muun osan ylikuumemenemista, koska jos antaa tietokoneen olla ja jäähtyä hetken se pysyy päällä pidempää mitä seuraavalla kerralla. Eli mikä neuvoksi? :/ Itse mietin, että voisko auttaa jos prossun ja tuulettimen välii laittas vähä pii tahnaa? :p

Kiitos.

2.  
  3. Tronttu

Tronttu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Puhdistaessa irroititko coolereita? Jos irroitit, tarkistappas että laitoit kunnolla takaisin. Uuden tahnan laitto voisi auttaa-

4. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mitä tämä tarkoittaa? Sitä ettei siellä ole piitahnaa, vai sitä että olet ottanut coolerin irti ja laittanut vanhoilla kovettuneilla muumiotahnoilla takaisin? Jos noista jompikumpi niin suuri fail.

Mitä koneen lämmöt sanovat? Pyörivätkö tuulettimet?

5. cLonx

cLonx Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Ei pitäisi kyllä tahna olla ongelma, paitsi jos sitä tahnaa siellä ei ole ollenkaan. Mene biossiin koneen käynnistyksessä niin näät lämmöt ja kerro ne tänne.

Etkai vaan ottanut vahingossa jotain johtoa irti putsatessasi konetta?

Jaa tämä sivu