Ja nyt kun pääsin vauhtiin niin mulla on myös ollut toinen pirumainen ongelma. Eli nykyään välillä hiiri pätkäseen jostain syystä kun pelaan tai vaikka normisti wintoosaa käyttäessä. Pointer vain jäätyy paikalleen ja hiirestä sammuu pohjasta optinen valo....kaikki kuitenkin palaa ennalleen pienen hetken päästä. Varsin raivostuttavaa jos pelailee jotain vähänkään nopea tempoisempaa peliä. Tämä ongelma on ollut mulla jo jonkin aikaa tosin, ei alussa kun ostin tuon kyseisen hiiren....lähinnä tuntui ilmestyneen yhden formatointi kerran jälkeen. Anyways kyseessä Windows Vista Ultimate x64 joten natiivi ajurit kuulemma löytyy ainakin Logitechin mukaan Vistasta. Nii ja en usko, että jää poweristakaan kiinni kun on 750w motukka.
Onko hiiri Logitech MX518? Mulla on ollu paljon ongelmia kyseisen hiiren kanssa, ensimmäinen meni hajalle ja se meni takuuseen. Nyt mulla on toinen samanlainen hiiri ja mullakin alko ihmeellisesti pätkiin tää hiiri aivan samalla tavalla ku sulla. Syy selvis, hiiren johto oli hiiren juuresta katkeamassa. Otin pätkän johdosta pois ja yhdistin johdot ihan vaan teippi patentilla ja hyvin on toiminu. Johto oli siis poikki aivan hiiren juuresta ja nyt se liitoskohta on hiiren sisällä niin se ei joudu rasitukselle ku liikuttelee hiirtä. Kokeile taitella johtoa eri kohdista, etenkin ihan hiiren juuresta ja katso sammuuko hiiren valo.
Mul on sellanen ongelma et lainasi kaverille konetta ja sit se pisti siihen USB-hiiren toimii hyvin winukas mut ku menee pelaa nii pätkii on päivitetty ja asennettu logitechin setpointia. Hiiri on MX400 sama juttu oli kun lainasin ihan tavallisen optisen fujitsun hiiren joka menee siihen tavalliseen hiiri paikaan (en muista paikan nimiä). Tälläisi ongelmia ei ollu kun kone oli omassa käytössä toimi hyvin ei pätkinyt tai mitään muuta sellaista. Jos joku voisi auttaa kauhea kiire ei ole mutta jos saisi vastatuksi kuukauden sisään ja vielä pahoittelen kirjoitus virheitä.