1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Auttakaa IE aukaisee mainos ikkunoita. Vaikka käytössä mozilla

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi ZeroGravi 28.12.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. ZeroGravi

ZeroGravi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli käytössä on uusin mozillan versio (versio 3.0.5). Ja IE pukkaa heti kun käynnistän mozillan niin mainosta ruutuun, jostain peleistä tai jostain muista maksullisista ohjelmista. Ja kun seikkailen netissä, niin noin 10 min välein aukeaa mainosikkuna taas uudelleen. Siis todella ärsyttävä kun koittaa esim. kirjoittaa jotain niin se jää kesken kun avautuu uusi ikkuna. Ja olen poistanut IE:n käytöstä ja Mozilla on oletusselaimena. Virukset olen tarkistanu eikä NOD32 ainakaan ole mitään löytänyt koneelta. Palomuurina on Sygate ja sieltä olen laittanut IE:n estettyjän listalle, mutta silti se päästää sen läpi. Osaisiko joku neuvoa mistä tämä vois johtua ja mikä siihen auttaisi. Ongelma oli noin 3kk poissa ja nyt aloitti taas uudelleen eilen, sitä ennen noin vuoden ajan teki kokoajan samaa. Mitään uusia ohjelmia en ole asentanut, enkä päivitellyt konetta muutenkaan.

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu