Moi! Elikkäs olen hankkimassa uutta näyttistä koneelleni!! Haluaisin että te ehdottaisitte jotain hyvää nyttistä joka maksaa enintään 200€ siinä pitää olla 1gb muistia ja sen tarkoitus olisi että se tarjoaisi hyvät grafiikat pelaamiseen ja GTAIV:lle hyvä!! kiitos etukäteen! Nykyiset Pc tietoni ovat: Manufacturer: HP-Pavilion Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4000+ (2 CPUs), ~2.1GHz Memory: 2046MB RAM Hard Drive: 312 GB Video Card: NVIDIA GeForce 8500 GT Monitor: HP w2007 Wide LCD Monitor Sound Card: Kaiuttimet (Realtek High Definition Audio) Speakers/Headphones: Keyboard: USB Root Hub Mouse: A4Tech USB Port Mouse Mouse Surface: Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6000) (6000.vista_ldr.071023-1545)
Jep, kyllä tuossa menisi uusiksi myös emolevy ja prosessori... ja nämä osaset yhdessä pelinäytönohjaimen kanssa vaativat todennäköisesti uuden virtalähteen. Muistiakin tulisi hankkia toiset 2GB lisää. Että kasvatahan budjettia sen mukaisesti.
NO mikäs olisi hyvä emolevy ja prosessori sitten?? Ei mitään super kallista! Mutta minä pystyn kyllä pelaamaan gtaIV Low asetuksilla ilman mitään lageja! Mutta en tahdo sitä näyttistä pelkästään GTAIV takia mutta se on yksi syy!
Itse todennäköisesti hankkisin Phenom II 920:n ja Gigabyte GA-MA790X-DS4:n, mutta kotelosikin saattaa olla liian pieni tuommoisille osille... eli olisi tosiaankin oleellista tietää, millainen kotelo ja virtalähde nykyisessä HP-romussasi on.