Ois kysymys sellainen että kun pelaan yhtä peliä niin se on aivan liian hidas pelattavaksi ja mulla on acerin kannettava jossa tommone acer ePower management ohjelma josta pystyn säätämään prosessorin nopeuden mediumista highiin ja siitä maxiin ja mulla ennestään se medium niin laitoin maxiin ja sitten pyöritti hyvin. Eli siis mulla ois semmonen kysymys että voiko tää kannettavan vaikka se prosessori ylikuumentua ja sitä kautta mennä rikki jos sattuu pelaamaan kauan sillä max asetuksella?
Kyllä normaalisti kone jumittuu tai sammuu kun prossu ylikuumentuu. Ilmoittaisitko meille koneen lämpöjä?
Kävin tossa syömässä ja BF2 pyöri taustalla ja prossu oli medium nopeudella ja speedfanin mukaan lämpö tilat ovat: HD0: 57 C Temp1: 35 C Core: 49 C Toi HD0 ois luultavasti noin 50 C ja Core 45 jos BF2 ei olis pyöriny taustalla. Entisen pöytäkoneen lämmöt ovat käyneet melkein 100 asteessa mutta ei oo jumittunu tai sammunu eli kyllä varmaa aika kauan saa tota pelata ennenku nousee tommosiin lämpötiloihi vai?
Jaa no en ole ihan varma lämmöistä, mutta ei pitäisi palaa. Jos palaa niin takuu korvaa! Prosessorin nopeuden?? Mitäköhän se sitten meinaa? Älysin vasta. Ettei vaan olisi tuulettimen nopeus? Processor fan speed.
Mahdollista sekin.. Ja jos jää asia vaivaamaan, niin onhan kannettavillekkin ulkoisia coolereita. Vaikutuksesta en sitten tiedä..