Windows VISTA - ONGELMIA KERRAKSEEN

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Chang_Kho 24.12.2008.

1. Chang_Kho

Chang_Kho Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei. Mulla on Windows Vista Business -Aito-
    Koneen perustiedot:
    Core2 Duo T7100
    2GB muisti, 160GB kovo
    Ati Radeon Mobility X2500

1.
    Ongelma esiintyy kun yritän asentaa Drivesitter.exe tiedostoa - sitten se ponnahtaa ikkuna jossa lukee: "Install / Uninstall Wizaed lakkasi toimimasta. Ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan........."
    MIKSI?

2.
    Kun suljen Utorrenti, niin se kuvake oikea-alareunasta häviää, mutta se jää näkyy vielä prosessissa - yrtin poistaa sieltä, mutta se ei hävinyt. MIKSI?

3.
    Yritin asentaa Uniblue DriverScanneriä / Päivittää Yahoo Messengeriä uudenpaa versioon, niin se valittaa kernell32.dll tiedostosta. Ollen hankkinut sen .dll tiedoston netistä ja korvannut sen, mutta eipä se ollut hyötyä. MIKSI?

4.
    Näytönohjain on X2500. Ja se joskus kaatuilee. Olen poistannut näytönohajimen tiedot yms ja Driver Pro_lla poistanut "jäljet" ja asentanut uudelleen. Mutta silti joskus se tekee saman tempun - joko näyttö jumittuu kokonaan ( tulee ilmi esim. kun katsoo VLC-playerillä leffa -jumittuu ),niin sammustus-nappia tai akku-poiton- tavalla saan sen sammutettua. MIKSI?

5.
    On tullut "blue death screen" pari kolme otteeseen. Aina se valittaa atikmdag-tiesotoa tai jotain - en aina ehdi nähdä -mmutta tuon aina oon nähnyt.
    Ja oli kahteen otteeseen näyttö muuttui siniseksi ja kirjoitti näitä tketiä: "Hardware malfunction Call you hardware vendor for support NMI: Parity check/ memory parity error. The system has halted" Ymmärsin tuossa, että muistissa on ongelma??
    Vai ONKO MUUTAKIN??

Olkaa kiltti ja kertokaaaa!! APUAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!

Kiitokset jo tässä vaiheessa kaikille - ja oikein mukavaa joulua - toisin kuin mulla - kone ihan jumissa..... :(

Viimeksi muokattu: 26.12.2008
  2.  
  3. Chang_Kho

Chang_Kho Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voiko joku kattooo ja antaa mielipitietiä??? Tarviin kovasti apua! Kiitos.

4. Xaboom

Xaboom Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. Quiote

Quiote Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Varmasti, mutta silti ketjun nostatus on kielletty!

LUE: Keskustelualueiden säännöt

Jaa tämä sivu