Minulla on jälleen samanlainen ogelma kun aijeimingin, mutta nyt asensin Vistan päälle XPn. XP toimi kunnes juuri kun olin asentamassa kännykältäni ajureita. XP:en näytön kuva katosi ja ogelma alkoi. Nyt on muuten sama ogelma, mutta kuva katoaa nopeammin kuin Windows Vistassa. Koneessa oli jokin aikaa Ubuntu Linux joka toimi moitteettomasti. Koneeseen olin juuri asentanut näytönohjaimen ajurit ja Ethernet paikan ajureita olin asentamassa. Näytönohjain on kunnolla kiinni koneessa ja kaikki johdot kunnolla kiinni. Eri resoluutioita olen kokeillu. Eli siis näytön kuva katoaa noin 2 minuutin kulutua käynnistyksestä, mutta koneen valot jäävät päälle. Tuulettimet alkavat myös hurrata aivan kuin viimeistä päivää. Vikasietotilassa kone toimii normaalisti. Olen tullut siihen että näytönohjaimessa tai ajureissa on jotain häikkää, mutta entiseen Vistaan en ollut asentanut uusia ajureita kun vika ilmeni. Näytönohjain on ATi Radeon HD 2600 pro ja puolivoutta vanha. Kuitenkin näytönohjain toimi hyvin Ubuntussa. Niin ja voisiko tämä olla mitenkään viruksen aiheuttamaa. Että apuja kaivataa.