Valmiustila ei suostu toimimaan

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi CreepySun 20.12.2008.

1. CreepySun

CreepySun Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä kun tän uuden koneen kans (sigus) oon ny ollu jo jonkin aikaa en oo saanu valmiustilaa toimimaan. Aina kun pistän koneen menemään
    valmiustilaan kone havahtuu heti kun on sammunut.

Olen pistänyt laitehallinnasta hiiren ja verkkokortin mahdollisuudet havahduttaa kone pois päältä sekä yrittänyt etsiä muitakin havahduttajia, ei auta.

Käyttis on siis vista.

Kiitoksia etukätee vastaajille!

2.  
  3. Ticsa

Ticsa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tähän kaipailisin apuja itsekkin. Vika ollu uudesta asti, eli jo noin vuoden päivät eikä mitään ratkasua ole löytynyt. Välillä ei pysy näytönsäästäjäkään päällä. Oon kokeillu ottaa modeemin piuhat irti, hiiren ja näppiksen irti ja kaiken muun turhan, mutta mikään ei auta.

4. nikozjr

nikozjr Guest

mites teillä on virranhallinta asetuksisa asetukset?
    kokeilkaas laittaa virran säästö tila päälle jos sitten toimisi.
    (tämä saattaa sitten haitata kellotettuja prosessoreita)

Itselläni johtuu siitä että mulla ei ole kuulemma vista yhteen sopivat näppäimet. kun kone laitetaan valmiustilaan ja koitan heilauttaa hiirtä ei auta vaan virta napista pitää herätellä sittenkun se on herännyt niin hiiresä ja näppäimistössä ei pala mikään valo ja pitää ottaa piuhat irti ja kiinni sitten peliää taas hiiri/näppis. tosin minua tämä ei haittaa kun en käytä lepotilaa..

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 25.12.2008
  5. CreepySun

CreepySun Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse sain tämän vähä aika sitten korjattua kun pistin laitehallinnasta myös näppäimistön sillein että näppis ei voi herättää konetta ja että pitää käynnistää virtanapista.

Jaa tämä sivu