1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kovalevyllinen digibox -> videotiedoston siirto PC

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi josk 24.02.2004.

  1. josk

    josk Member

    Liittynyt:
    08.11.2002
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko kukaan onnistuneesti siirtänyt kiintolevyllisestä digiboxista nauhoitetun videon tietokoneeseen. Jos on, niin digiboxin merkki/malli ja käytetty siirtotapa, kiitos!
     
  2.  
  3. BBD77

    BBD77 Member

    Liittynyt:
    07.10.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Dreambox DM7000-s tuo onnistuu LAN-verkon avulla. Tosin DB:n tallentamat videot ovat kryptattuja jotka on avattava sopivalla koodekilla.
    PC:llä voi myös kaapata DB:n video streamia suoraan PC:n HDD:lle.
     
  4. Jarpo

    Jarpo Guest


    Öh, kovalevylle talletetut eivät ole kryptattuja vaan TS-muodossa (Transport Stream). Se on sitten vaan konvertoitava PS:ksi jos halutaan tallentaa esim. DVD:lle.

    Nokioista tms. on hankala saada videotiedostoja tietokoneelle. Tehty aivan tahallaan asiat vaikeiksi.
     
  5. BBD77

    BBD77 Member

    Liittynyt:
    07.10.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin tai näin. TS-tallenteet ovat sellaisenaan lähes käyttökelvottomia PC:ssä.

    TMPGEncllä voi kyllä konvertoida, mutta aikaa kuluu ja laatu ei vastaa alkuperäistä 100%ti.
    Pitäisi löytää sellainen konvertteri joka kopioisi TS-streamin suoraan MPG:si ilman enkoodausta.
     
  6. keba_b

    keba_b Member

    Liittynyt:
    09.02.2004
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mä en pystyny TMPGencillä edes TS:siä editoimaan. TMPgenckki. PVAstumentolla sain tiedostot korjattua editoitavaan muotoon, mutta nyt tuli mieleen kysymys, heikentääkö myös tämän PVAstrumenton TS-PS muutos kuvanlaatua. Mä en ainakaan ole huomannut......
     
  7. mikasa

    mikasa Guest

    Käytän itse pinnaclen pctv korttia johon kuva tulee suoraan digi-boxilta,kortti on analoginen mutta esim.canal digitalin elokuvat voi suoraan tallentaa haluttuun muotoon ja polttaa dvd:lle.
     

Jaa tämä sivu