1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

lg:n lukihäiriö

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi tiira 10.09.2002.

1. tiira

tiira Guest

joskus tulee eteen dvd levyjä joita LG gcc-4120b combo ei osaa ripata (virheitä voi tulla 500 heti ekassa vobissa) mutta kannettava toshiba lukee kuin tyhjää vaan.toistokin kangertaa vaikka levy on naarmuton.käyttis ja muut ohjelmat on samanlaiset.sitä vaan ajattelin kysästä
    että auttaiskohan joku aseman päivitysjuttu, vai onko joku tyyppi vika.
    sitten ylipoltosta että tein teidän ohjeiden mukaan vcd lavyjä ja joskus kun poltin nerolla ylipoltolla mpeg-1 tiedoston vcd:ksi niin levy loppu kesken ja nero ilmoitti polton epäonnistuneen,niin nakkelin cd-r:n roskiin ja leikkasin lopputekstit mutta huomasin sitten että kyllähän ne epäonnistuneetkin levyt toimii ainakin mun philipsin pöytä dvd:ssä. leffa vaan sitten pysähtyy ja levy on ainakin käytetty 100%:sti.

2.  
  3. arzie

arzie Guest

Mulla on kanssa ollut ongelmia ton lg:n dvd toiston kanssa. Viimeksi kun yritin leffaa katsella niin ekat 5-10 min toimi moitteettomasti, mutta sitten alkoi pätkiä ja lopuksi juuttui aivan paikalleen.. Oon yrittäny löytää päivitystä masiinaan, mutta huonolla menestyksellä. Ootko missään nähnyt uudempaa softaa?

Jaa tämä sivu