elikkäs sain 1300 ja fps oli koko aja 0-2 onko normaalia???? olen ajanut yli 10 kertaa mutta aina sama...
Jos prosessorisi on ihan vakiokelloilla, niin tuo 1300pts on täysin normaali tulos.. Ja tuo 0 fps -hommahan on myös ihan normaalia, parhailla komponenteilla on päästy jonnekkin 4fps (?) parhaimmillaan.. Eli täysin normaalia toimintaa !
joo ainaki yli 2500p. vakio kelloilla pitäs saada. eihän sulla mitään virran säästö juttua oo päällä? jos on niin se ainaki vaikuttaa.
Kaverille koneen kasasin jossa on tuo rossu ja kävi aluksi vaan n. 2GHz kelloilla. Vikana oli että väyläkertoimet oli alhaalla. Kävin nostamassa ne 9,5 (vai olikohan se tuo se maksimi) niin sitte toimi 3,16GHz
mulla ainakin os tuossa e8500 prossussa idle kelloina se 2GHz ja kerroin 6 mut sit rasituksessa se nostaa sen automaattisesti sinne 3,16 ja 9,5. itse myös ihmettelin aluksi moista mutta ei niitä kannata mennä mistään muuttelemaan. säästää sähköä jne jne.
vaikuttaisiko lämmöt asiaan? koska mulla oli läämöt sillon 115 testin aikana ja muutenkin peleissä ne oli 90 yli nyt kun vaihoin ton coolerin ku se mun vanha oli paska yks niistä liitännöistä ei ottanut kiinni sain kaverilta samanlaisen uuden ja nyt idlessä 30 ja rasituksessa 60
ei varmaankaan näkyny mutta korkeat ne oli nyt 50 ja nostin jtn turboa tosta ohjauspaneelista sain 2900 pts pienistä asioista kiinni...
onko tässä kyse nyt tästä testistä ? http://www.yougamers.com/gameometer/10164/ vai jostain koneelle ladattavasta vai mistä ? ite saan 2800 ja näytönohjainta kellottamalla 3200 mahtaakohan olla hyvä vai huono ? veikkaan että huono Suoritintyyppi Intel Pentium 4, 3233 MHz (23 x 141) Keskusmuisti 1536 MB (PC3200 DDR SDRAM) 400mhz Näytönohjain NVIDIA GeForce 7600 GT (256 MB) Äänikortti Creative SB Live! 24-bit (SB0410) Sound Card Poweri 350 Macron