USB-laiteongelma

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi oireileva 16.12.2008.

1. oireileva

oireileva Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo eli tässä viikko sitten sain koneeni huollosta koska emolevy oli jotenkin vaurioitunut. Sitten asentelin siihen Windows service pack 3 ja toimi hyvin tähän päivään asti.

Kun tänään olin ollut koneella noin tunnin, hiiri ja näppis lakkasivat toimimasta. Alapalkkiin tuli sellanen teksti kun "USB-laitetta ei tunnistettu". Siinä sitten vaihtelin näppiksen ja hiiren johtojen paikkoja eri usb-portteihin ja käynnistin koneen uudelleen. Vetäisin myös kaikki johdot irti ja annoin olla hetken ihan aloillaan. Kaikki toimi taas muutaman minuutin loistavasti kunnes näppis ja hiiri simahtivat ja sama teksti ilmestyi näkyviin.
    Googletin ongelmani ja sain kaikkee tietoo mut en voi tehä mitää ku mikää ei toimi :D

Kertokaa kaikki mahdollinen mikä voisi auttaa ongelmassani, oon ite aivan avuton enkä tahtos viedä konetta mihkää ku vasta sain sen.

2.  
  3. badi_99

badi_99 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos takuu voimassa niin takaisin huoltoon ja nopeesti. Emolevy voi olla viallinen ja on kallista korjailla; ei kannata ilman takuuta edes korjailla.
    Älä ala itse sen kanssa räpeltämään, siitä ei hyvää seuraa ;))

4. oireileva

oireileva Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep tuon opin jo aikasemmasta etten ala sorkkimaan sitä. Takuu on loppu kauan aikaa sitten ja viimeks se oli eräässä liikkeessä huollossa.
    On kyl paha tilanne, en tee vielä mitään jos oiski joku toinen ratkasu.

edittiä:Löysin täältä Afterdawnista vastaavanlaisia ongelmia mutta ota nyt niistä selvää. Toivotaan että joku osais neuvoo.
    Ne oli tosiaan siellä huollossa vaihtanu siihen emolevyn, oisko ne laittanu väärän ja sen takia ei toimi niinkuin badi tossa sanoikin?

Viimeksi muokattu: 17.12.2008
  5. oireileva

oireileva Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tiedän että tuplapostaaminen on kiellettyä mutta kuitenkin.
    Tänään koulun jälkeen koikeilin miten kone toimis ja pääsin työpöydälle asti kunnes se teki sen taas. Alalaitaan ilmestyi sama keltainen pikkuikkuna sekä itse näyttöön ohdatun uuden laitteiston-asennusikkuna. Vieläkö tämä kielii väärästä/viallisesta emosta vai jostain ihan muusta?

Jaa tämä sivu