GTX260 ja Antec sonata 3

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi wildhild 13.12.2008.

1. wildhild

wildhild Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli olen harkitsemassa uudeksi näyttikseksi gtx260, mutta vähän arveluttaa että ensinnäkin riittääkö toi antecin poweri ja mahtuuko se kortti tuohon koteloon. Luin jostain että täytyisi ottaa pois tuo toinen tuuletin että se mahtuu. Mutta onko kenelläkään parempaa tietoa kyseisestä hommasta.

2.  
  3. Ransester

Ransester Active member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Voi olla että joudut kovoräkin irrottamaan (jos tossa Sonatassa se on irrotettava). Minulla on GTX 280 vastaavan kokoisessa Antecin kotelossa ja kovoräkistä piti irroittaa muutama kelkka näyttiksen tieltä. Lopulta irrotin koko räkin niin ilma kiertää paremmin. Ja tuo powerin kyllä pitäs riittää.

4. kaincgr

kaincgr Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä meni itselläni gtx260 kiinni kyseiseen koppaan. Tosin juuri ja juuri... ostin koneen koottuna (silloin oli kiinni 8800GT) ja kaikki nippusiteet piti avata ja heittää johtoja sinne mistä tilaa löytyi. Tosin noi nipparit laitetaan muutenkin "hieman huonosti", ainakin yleensä. Niin ja minulla on vielä etutuuletin kiinni (ei menny tosin 120 enää, piti vaihtaa pienempään) :D eli kyllä se näyttis mahtuu.

EDIT taitaa olla pari milliä tilaa näyttiksen ja kovoräkin välissä :D ei kuitenkaan resonoi, joka on tärkeintä.

Ja jos sulla on se 500w Earthpoweri niin kyllä powerit piisaa. Itellä AMD 64 x2 6000+, kyseinen näyttis, 6GB muistia ja taka- sekä ilmanottotuuletin ja eipä oo onkelmia virran kanssa.

Viimeksi muokattu: 16.12.2008

Jaa tämä sivu