Juu-u, jaoin kovalevyn 2 osaan toiselle 200gb ja toiselle 120gb ja itse ongelmahan on se että se 120gb ei näy missään ainoastaan tuo 200gb. Nyt mulla on siis 320gb kovosta ainoastaan 200gb käytössä. Kovalevy on Samsung HD322HJ
Se pitää laitehallinnasta levyn kohdalta alustaa, sen alustamattoman osion oitäisi näkyä harmaana, klikkaat sitä ja alustat niin pitäisi ruveta näkymään.
Jos toi winukan asennuksessa luotu 200GB osio ja sit asentanut formatoiden, niin 120GB on osioimatonta, unallocated, käyttämätön, siellä levynhallinnassa. Ensin luot jatko-osion johon luot loogisen aseman, ja annat alustaa sen. Levyhallinassa alustamaton looginen asema saattaa jo näkyä Oma tietokone ikkunassa, jossa sen kanssa vois alustaa. Levyhallintaan pääset kun klikkat hiiren oikealla Oma tietokone (huom! ei pikakuvaketta, jossa on nuoli alakulmassa, jos semmonen työpöydällä on) > Hallitse ja siitä Levynhallinta.
Toi mun laajempi työkalu, jossa myös levynhallinta, disk management on tulee hiiren 2. napilla My computer > Manage