Uusi kone (ainakin osittain)

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Digiface 13.12.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Digiface

Digiface Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä olen vähän ajatellut josko olisi aika uuden koneen ostoon. Tämä nykyinen on ollut minulla nyt yli 4 vuotta. Tosin olen tähän ostanut mm. uuden näyttiksen ja viimeisimpänä ostona X-FI Music äänikortti. Tuo äänikortti on sen verran hyvä, että se saa pysyä. Eli tarkoitus olisi siis ostaa ainakin uusi kotelo, virtalähde, prosessori, muistit ja emolevy. Onnistuuko muuten nykyisten kovalevyjen siirto semmoisenaan siihen uuteen koneeseen? Tästä nykyisestä tulisi sitten kakkos/varakone. Tarvitsisin kuitenkin hieman apua sen uuden koneen komponenttien valinnassa. Eli voisiko joku sanoa mitkä osat kannattaa valita? Näyttistä en nyt kaiketi tarvi, enkä myöskään kovoja, äänikorttia ja optisia-asemia. Hintaa saisi olla yht. maksimissaan semmoiset 150-200 euroa. Vai saisko satkulla jo ihan hyvät osat? Osien ei tarvitse olla niitä aivan parhaimpia, mutta kuitenkin semmoiset jotka nykypäivänä ovat "ihan hyvät". Kotelo saisi olla suht tyylikäs.

Nykyinen prossu Duron 1.6 ja muistia yht. 1536Mt. DDR 333Mhz. Tosta pitäisi siis reilusti parannusta tulla. Muistia saisi olla vähintään 2gigaa, ja nopeata sellaista.

Täältä voisitte niitä osia kattoa: http://www.sms-testing.fi/index.php?id=5 Painakaa "Sisään palveluun" painiketta.

Viimeksi muokattu: 13.12.2008
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu