Minulla on resurssien hallinnassa Windows 5 (XP) ja Windows 5,0 peräkkäin ja molemmissa on silmämääräisesti katsoen samat alaohjelmat. En tarvitse niitä molempia, mutta voinko poistaa toisen ja mitä tapahtuu jos poistan? Jos poistan, niin kummanko ja kuinka se tapahtuu helpoimmin?
mä en ainakaan ymmärrä mitään tosta sun viestistä....???! Koitappas selittää hieman tarkemmin tota sun ongelmaa niin ehkä joku voi auttaa...
Anteeksi. Eipä kumma, ettet ymmärtänyt. Minulla oli lukihäiriö.(luin s:n 5:seksi) Niin siis kun avaan resurssien hallinnan, niin Windowseja on ensin Windows ja heti sen alapuolella Windows.0 Windows alla on 196 nimikettä Windows.0 alla on 135 nimikettä Kysymykset ovat sitten edelleen samat. Onkohan tuo Windows.0 yhteydessä tuohon toiseen ja voinko poistaa sen aiheuttamatta täyttä katastrofia? Vuosisen takaisen vakavan töppäyksen ja sen väärän korjauksen takia koneeseen tuli tuo toinen Windows ohjelma. Se vanha, käyttämätön Windows, näkyy myös käynnistyksen yhteydessä muutaman sekunnin ajan. Hyvinhän tämä toimii, mutta jos tuolla poistolla saisi tilaa lisää ja ehkä vähän vauhtiakin, niin ... Toisaalta kiinnostaahan asia muutenkin. Oppia ikä kaikki.
Yhtä kokemusta viisaanpana voin ilmoittaa, että nuo ohjelmat ovat sen verran toistensa kanssa tekemisissä, ettei saman kaltaisiakaan voi poistaa. Kone sammuu kuin joulukynttilä tammikuun myrskyssä. Onneksi osasin palauttaa poistetut.