1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

hldrrr.exe ja ongelmat Antivirin asentamisessa...

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi ongelmaN 11.12.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. ongelmaN

ongelmaN Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tiedä yhtään, liittyykö nämä toisiinsa, mutta...

Näyttää siltä, ettei minulla ole tällä hetkellä virustorjuntaohjelmaa lainkaan. Ja kun yritän jotain asentaa, keskeytyy asennus aina johonkin virheeseen, kuten Avira AntiVir: Cannot create basic\avarkt.dll

Olen moneen otteeseen ajanut Malwarebytes' Anti-Malwaren, ja JOKA KERTA ohjelma näyttää saastuneena C:\WINDOWS\system32\drivers\hldrrr.exe (Rootkit.Agent) -> Delete on reboot. Näyttää siis, että kone ei tuota osaa poistaa. Yritin löytää tiedostoa käsin, muttei minun taidoillani ainakaan löydy.

Myös seuraavat löytyy melkein joka haussa, mutta ne sentään poistuu C:\WINDOWS\system32\drivers\downld (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully ja C:\WINDOWS\system32\drivers\srosa.sys (Rootkit.Bagle) -> Quarantined and deleted successfully.

Liittyykö nämä jotenkin toisiinsa? Ja miten ihmeessä saisin edes jonkun virustorjuntaohjelman ja madot pois koneelta....

KIITOS JO ETUKÄTEEN!

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu