1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hauppage WinTV NOVA-t

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi AxMan 22.02.2004.

  1. AxMan

    AxMan Member

    Liittynyt:
    22.02.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko muilla ollut ongelmia WinTV NOVA-t:n asentamisessa. Minulla kortti asentuu automaattisesti verkkokortiksi, eikä lainkaan Digi kortiksi. Tämän jälkeen, jos yrittää asentaa manuaalisesti saa kortin asentumaan oikein DigiTV kortiksi ja samalla asentuu myös toinen uusi verkkokortti. Asennuksen jälkeen tulee ilmoitus,että laitetta ei voida käynnistää. Jommankumman asentuneen verkkokortin poistaminen koneesta ei auta.Minulla on käyttöjärjestelmänä XP Professional. Kortti oli myös toisessa koneessa, johon se asentui ilman mitään ongelmia
    (käyttiksenä XP home). Mistähän moinen voisi johtua?
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. AxMan

    AxMan Member

    Liittynyt:
    22.02.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No niilläpä hyvinkin. Olivat jo tuolla asennus CD:llä mukana. Ei onnistu. Pitäsiköhän kokeilla joitain vanhempia?
     
  5. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  6. Jarpo

    Jarpo Guest


    Minun mielestäni menee juuri silloin oikein kun se asentuukin verkkokortiksi.
     
  7. lilwyte

    lilwyte Member

    Liittynyt:
    24.02.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mistä noi 2.3.0.1. ajurit saa..? en oo löytäny hauppagen sivuilta..siel ei näkyny ku uudet ohjelmat mut ajureita ei missään...
     

Jaa tämä sivu