Erivärisiä viivoja ja pisteitä..?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi imukuppi 09.12.2008.

1. imukuppi

imukuppi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Tuonnäköisiä viivoja ja pisteitä näkyy, kun surffailee ja sitten kun katsoo videoita niin näkyy erivärisiä pisteitä. Vika näytönohjaimessa kun viivat kuitenkin näkyy scrnshotissa? Oon asentanu ajurit uusiks, ne vei niitä raitoja pois aika reippaasti, mutta silti niitä vielä näkyy paljon. Samoin esim. LFS:ssä pystyy hetken aikaa ajelee ihan normaalisti, mut sit iskee himo glitchit tekstuureitin ja kaikki alkaa "vilkkumaan". Oon kokeillu pelin asentamista uudelleen.

Ja näytönohjainhan oli: Inno3d 7900GT
    Oon myös ottanu näytönohjaimesta ja prosessorista ylikellot pois, mutta silti ei auta...

2.  
  3. lauri_lr

lauri_lr Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Koita alikellottaa näyttistä. Kaikenkaikkiaan näyttää siltä että tuo kortti on entinen.

4. imukuppi

imukuppi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    hmm... oon seuraillu lämpötiloja ku oon pelannu vähän raskaampiaki pelejä ni lämmöt ei kuitenka oo noussu yli 60 Celsiuksen. kait täs näyttikses jotai on pielessä, mut käsittääkseni nää inno3d tuotteet ei ookkaan mitään laatu kamaa. Pitänee kokeilla tota alikellotusta huomenna.

5. lauri_lr

lauri_lr Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Samaa kamaa ne kaikki on. Lämmöistähän sen ei tarvitse olla kiinni, jos kortissa vaan on jotenkin vikaa.

6. tompi

tompi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voinu jotai staattista sähköä ku oot koskenu siihe korttii =S

7. imukuppi

imukuppi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toi alikellotus vei noita viiruja aika reippaasti pois, mutta silti niitä pikkasen on.. Tosta staattisuudesta en tiiä, puolisen vuotta sit otin näyttiksestä tuulettimen kokonaa pois ja putsasin pölyistä + vaihoin lämpörasvat. En tiiä sit onko siinä tullu jotain staattisuutta, mutta toi ongelma ilmeni vasta kun tässä äskettäin vaihoin litteään näyttöön, mutta eikös se niin oo että jos ongelma olis letkussanäyttöön/näytössä (oon kokeillu kahella eri litteel näytöl) ni tossa scrnshotissa ei näkyis niitä viiruja?

Jaa tämä sivu