1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

GTA IV

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Mecli 08.12.2008.

  1. Mecli

    Mecli Regular member

    Liittynyt:
    25.10.2006
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei!

    Ostin eilen GTA IV PC.lle Steamin kautta ja olen eilisestä asti yrittänyt saada toimimaan ja ongelma on tämä:
    http://img514.imageshack.us/img514/7124/gtaivys8.jpg

    Olen lukenut seuraavan topicin läpi ja tehnyt kaikki vaadittavat asiat:
    http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=762088

    Mutta ei toimi niin ei toimi.

    Olen päivittänyt näytönohjaimen ajurit, olen päivittänyt flashin, olen päivittänyt DirectX.n, olen päivittänyt Visual C++ ja .net Frameworkin, mutta ei niin ei.

    Olisiko jollakin mahdollisesti apuja ongelmaan vai menikö 49Dollaria hukkaan?

    Btw. Tehot ei oo loppumassa, kokoonpanoon kuuluu mm. nVidia gf 8800gtx 768mt, 6600 Intelin DualCore, 3gb muistia.

    Mikä avuksi?
     
  2.  
  3. badhomer

    badhomer Regular member

    Liittynyt:
    01.05.2007
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olet siis asentanut 180.84 ajurit ja poistanut jäänteet edellisistä ajureista esim. Driver Sweeperillä tai Driver Cleaner.NETillä vikasietotilassa?

    Tapahtuuko tuota kaikilla resoilla ja asetuksilla?

    Jostain luin, että Vistan Superfetchin disablointi on auttanut tuohon (en tiedä miten tuo voi vaikuttaa, mutta kokeile sitäkin).

    Löytyykö koneelta RivaTuneria tai muuta vastaavaa ohjelmaa (jos löytyy, niin poista ja kokeile uudestaan)?

    Oletko kokeillut tehdä commandline.txt nimistä tiedostoa samaan kansioon jossa GTAIV.exe sijaitsee (tiedostoon kirjoitat "-norestrictions" ilman lainausmerkkejä ja uutta kokeilua)?
    Myös "-nomemrestrict" "-novblank" voit kokeilla.

    Jos mikään noista ei auta, niin odottele suosiolla patchia joka ilmestyy tämän viikon aikana (toivottavasti).
     
  4. Mecli

    Mecli Regular member

    Liittynyt:
    25.10.2006
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se toimii!! SE TOIMIII!! SE TOIMIII!!! Kiitos Riva Tunerin! http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=762080 Tuolta myös katselin hieman ohjeita! Yhteensä 10h säätämistä + latausajat kun latasin pelin kahteen kertaan Steamista, saa luvan olla hyvä peli.

    Olen kaiken tämän urakkani aikana asentanu yhteensä ~ 10 kertaa näytönohjaimeen useita eri ajureita, porttiohjauksia tehnyt jotta xLive toimii, asentanut FlashPlayerin uudelleen, DirectX.n päivittänyt ja asentanut uudelleen, Driver Sweepperillä pariin otteeseen putsannut vanhoja ajureita, Ccleanerilla siivonnut koneeni ja paikannut rekisterini ja paljon paljon muuta. Ja PRKL jos peli osoittautuu nyt huonoksi niin täältä turusta saa hyvän koneen ilmaiseksi kunhan olen ensin heittänyt sen ikkunan läpi, kuitin annan mukaan kun osissa vielä takuuta. Kiitos badhomerille vielä.
     
  5. smaga

    smaga Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2006
    Viestejä:
    1,284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    kiitos tästä :) alkoi itselläkin toimimaan kun pistin tuon commandline.txt tiedoston tuonne.
     

Jaa tämä sivu