ATI Radeon HD 3650

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi atigerst 03.12.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. atigerst

atigerst Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin pari päivää sitte HP:n koneen. Pitäs olla tehokas ja pyörittää melkeinpä kaikki pelejä.
    No mä asennan PES 2008:n. Sitten meen pelin settingssiin jossa voi valita kuvalaaduksi low, medium tai high. Vaatimukset highille on VRAM 256 mb, pixel/vertex shader 3.0 (mulla on 4.0) ja directx 9.0(mulla on 10.1).
    Mun näytönohjain on ATI Radeon HD 3650 (512 mb) ja noiden vaatimusten pitäis olla sille lasten leikkiä, mutta en voi laittaa highiä tai edes mediumia ja se sanoo että kone ei täytä vaatimuksia. Peliä voi pelata, mutta käynnistäessä se sanoo ettei kone täytä edes 64 mb VRAMin minimivaatimusta! Mitä ihmettä! Kun www.canyourunit.com:ssa kokeilen riittääkö koneen tehot esimerkiksi Crysisiin nii pitäs riittää ihan helposti.
    MIKÄ ON ONGELMA? Grafiikkakortin ominaisuuksissa lukee että grafiikkamuistia käytettävissä 2303 mb, dedikoitua videomuistia 512 mb, järjestelmävideomuistia 0 mb ja jaettua järjestelmämuistia 1791 mb. Onks toi 0 mb ongelma? Driverit on päivitetty ja koneen pitäis helposti täyttää PES 2008:n vaatimukset. En tajua mikä on ongelma.
    Arvostan kaikenlaisia vastauksia!

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu