Mulla on nyt vahna (5 v) kone jossa Radeon 9800 pro näytönohjain (agp väylässä) ja olen ajatellut jo uutta konetta hankkia. Käynyt mielessä jos kannettavaan vaihtaisi ,mutta mietityttää kun pelainen esim S.t.a.l.k.e.r peliä ,toimii nyt ihan ok (minun vaatimuksilla) niin ovatko tällä hetkellä myytävissä(en tarkoita mitää yli 1000 € koneita) läppäreissä olevat nätönohjaimet tehokkaampia kuin tuo oma vanhani Kysymys siksi etten meni ojasta allikkoon. Kiitos etukäteen avusta
Kyllä varmaan ovat vähintäänkin yhtä hyviä, mutta läppäri ei nyt pelikäytössä ainakaan minun mielestäni ole toimiva ratkaisu. Paljon halvemmaksi tulee koota itse pöytäkone ja tehoakin saa vähemmällä rahalla paljon enemmän.
Agreed. Läppäreissähän on vielä kaikenlisäksi paljon suppeammat päivitysmahdollisuudet, eli jos koneen ykköstarkoitus on pelaaminen niin ehdottomasti pöytämallia.
Ota pöytäkone. Saat samalla rahalla huimasti enemmän tehoa. Lisäksi sinulla on päivitysmahdollisuus. Pelikannettavissa on monta negatiivista asiaa, painavuus ja heikko akkukesto. Kuitenkaan osia et pysty vaihtamaan...