Semmoinen ongelma, että äänet pätkii. Joskus saattaa toimia hetken ihan ok, mutta sitten yhdenäkin alkaa nykimään ja pätkimään. Olen kokeillut musiikintoistoa eri ohjelmilla (Winamp, Mediaplayer, VLC player) muttei eroa havaittavissa. Ajurit olen poistanut ja asentanut uudelleen. (Realtek) Äänikortissa analoginen ja digitaalinen ulostulo ja mikrofoniliitäntä. Käyttöjärjestelmä Windows Xp Osaisiko joku kertoa mitä voisi seuraavaksi kokeilla? Alkaa vaan hitusen nakertamaan moinen
Nostetaanta tätä hiukan ylemmäksi josko joku osaisi neuvoa. Soittelin koneen puitteissa Acerin tuotetukeen. Olisin ollut laittamassa konetta huoltoon, mutta he eivät sitä mielellään ottaneet, koska olin vaihtanut koneeseen toisen käyttöjärjestelmän. Koneen mukanahan tuli Vista ja itse siihen noin kuukausi pari kuukautta sitten vaihdoin Win Xp Pron. Koneessa on HD audio. Äänien kanssa semmoinen ongelma, että ne pätkii ja nykii. Acerin tuotetuen mukaan vika olisi ajureissa, heidän sivuiltaan ei saa ajureita Win Xp:lle eikä kukaan ole testannut Xp:n sopivuutta Intelin piirisarjaa Huollossa asentaisivat Vistan takaisin, jos äänissä ei vikaa minä maksan työstä ja vaivasta joka heille siitä on tullut.. No, se siitä Mutta onkohan tässä mitään muuta tehtävissä kuin odottaa ja toivoa että ne joskus toimisivat vaiko vaihto Vistaan takaisin..