Elikkäs huomasin että kone ei mene enää lepotilaan. Kun painan sitä lepotila painiketta ruutu pimenee pariksi sekunniksi ja palaa takaisin ja ruutuun ei tuu mitään error juttuja. Käyttiksenä on Win Vista home premium 32bit. Osaisko kukaan auttaa minua tässä ongelmassa?
Meillä se ei mee valmiustilaan, mikäli windows defender tarkistaa tietokonetta. Sillä on pirullinen tapa alkaa skannata konetta, vaikkei haluakkaan. Toinen juttu vois olla yli herkkä hiiri. Jos hiiri on semmonen, että se ei saa luettua kovin hyvin sitä pöydän pintaa, niin se voi hyppiä.
Oma tietokone, siitä ominaisuudet,järjestelmä, laitehallinta, sieltä hiiret ja muut osoittimet, tuplaklikkaa ja virranhallinta. Ruksi pois "salli tämän laitteen havahduttaa tietokoneen" tee saman näppämistölle. Valmeustilasta käyntiin virtanapista. Kokeile tätä, mulla oli sama vika, saathan ne takas jos ei auta.
ei toiminu toi "salli tämän laitteen havahduttaa tietokoneen" juttu edelleen näyttö menee pimeeksi pariksi sekunniksi
Koita ottaa horrostila "Hibernate" käyttöön jos se toimisi. Mulla oli yks kone mikä alkoi sekoilemaan kun käynnisti lepotilasta mutta tuosta horrostilasta käynnistettäessä toimi normaalisti. Minulla siis käytössä vista ultimate.