Internet Explorer kaatuilee

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Poltsu 30.11.2008.

1. Poltsu

Poltsu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs mulla tänään yhtäkkii alko semmosta ongelmaa ilmetä että kun käynnistän explorerin niin tuli ikkuna jossa sano että joku ulkoinen ohjelma käynnistyy samalla. niin sitten painoin et salli. niin sit tää sanoo että sitä juttua ei löytynyt siitä polusta C:program files\microsoft office\office12\GrooveUtil.DLL. Kävin sitten ite kattoo et onko se siellä, nii kyllähän se oli.

Onko tää joku virus vai mikä? Käyttiksenä siis vista premium. Silleen sain toimimaan että suoritin sen IE:n järjestelmän valvojana mutta sitä ei voi laittaa sieltä asetuksista että se suorittas aina sen järkkärinä.

Nytten ku yritän käynnistää niin se valkee ikkuna aukee ja sitten koko paska häviää näkyvistä mutta 3 prosessia näkyy tehtävienhallinnassa. Mozillaa mä käytän mutta ois se kiva ku vois mesessä kattoo sähköpostit aina siitä splinkistä suoraan

Viimeksi muokattu: 30.11.2008
  2.  
  3. Poltsu

Poltsu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ja sit tulee tämä
    ja sit se kaatuu

4. hentriz

hentriz Guest

IE on (ainakin minusta) huono selain, jos vertaa esimerkiksi Firefoxiin, Safariin tai Operaan. Suosittelen itse vaihtamaan sitä selainta, mutta en pakota.
    Itse ongelmaan en tiedä ratkaisua... Mutta kuten mainittu, niin taitaa nuo muut lukea nopeammin nettisivuja ja muutenkin olemaan parempia :)

5. Poltsu

Poltsu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No miten tuon IE:n sitten pystys poistaa?

6. Tooomas

Tooomas Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ei sitä voi. kunhan vaan asennat Firefoxin ''päälle'' tai minkä sitten lataatkin

7. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    221
    Pisteet:
    93

Jaa tämä sivu