Ulkoista esata kovalevyä hankkimassa..

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Janne93 30.11.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Janne93

Janne93 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jep elikkä alkaa vanhoilta kovalevyiltä olemaan tila loppu, niin olen ajatellut uutta hankkia.

Tuommoisia ulkoisia esata liitännäisiä kovalevyjä olen katsellut, kun olen ymmärtänyt että tuo esata on huomattavasti usb liitäntää nopeampi(?).

Eli jos viitsisitte jotain pakettia ehdottaa, mielellään hinta alle 150€. Kovalevy mahdollisimman iso, olen lähinnä noita 750 gigasia kasellut

Tuohon pakettiin pitäisi sisältyä siis kovalevy, kovalevyn kotelo ja esata liitäntä koneeseen. Eli siis pci paikkaan esata kortti tai tuollainen palikka mikä muuttaa normaali sata :n esataksi.

Seuraavia tuotteita olen bulldogista katsellut :

Lacie Destkop np 750
    Sata -> esata liitäntä

Noistakin molemmista vielä hieman kysyttävää. Ensimmäiseksi tuosta kovalevystä, kuinka paljon vaikuttaa tuo 16mb:n välimuisti verrattuna 32 megaan? Ja sitten lähinnä mielipiteitä tuosta liitäntä palikasta, itselläni ei mitään tietoa tuon toimivuudesta yms...

Kiitokset näin etukäteen jo niille ketkä koittavat auttaa, minulla ei niinkään näistä ole kokemusta tai tietoja.

- Janne

Viimeksi muokattu: 30.11.2008
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu