1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

dvd elokuva, imagen polttamisesta... dvdr

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Nakkelix 24.11.2008.

  1. Nakkelix

    Nakkelix Member

    Liittynyt:
    13.01.2003
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Searchia on käytetty :)

    Ostin 25 packin philipsin dvd-r levyjä pitäs olla ihan ok laatusia.. Kärytin jollain vanhalla nerolla niin eihän tuo leffan automaattinen käynnistys toimi edes, leffassa ei ääniä ja kuvassa outoja virheitä.

    Sitten netistä surffasin ja päädyin CloneDVD2(2.9.2.0) ohjelmaan. Nyt leffa toimii hienosti, automaattinen käynnistys myös toimii ja kuvassa virheitä enään vain alussa... ei itse elokuvassa ollenkaan. Kuvavirheet muistuttaa vähän.. negatiivisiä värejä sekä kuva näkyy tavallaan kahtena, ei kovin vahvasti mutta ei se huomaamatta jää :)

    On DVD Decrypteriä, DVD Shrinkkiä, ImgBurn, onkohan Alcohol 120% vielä olemassa. Vähään aikaan ei oo tarvinu dvd-levyjä poltella ja nyt kysyisinkin mikä olisi idioottivarma ohjelma leffojen polttamiseen. Tuo mun Nero tais olla jotain 7 sarjaa, aika aatamin aikanen, 9 sarjaa näytti löytyvän jo, ehkä sillä onnistuisi nuo leffa imaget paremmin :)
    Kertokaa omia kokemuksia.

    Niin ja tuo CloneDVD2 osas laittaa levylle oikean nimenkin mitä tuo vanha Nero ei osannut.

    Hyvä ja oikeasti toimiva dvd(image) poltto-ohjelma hakusessa.
     
    Viimeksi muokattu: 24.11.2008
  2.  
  3. Doz3

    Doz3 Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    yksinkertainen vastaus, Nero.
     
  4. Vincent90

    Vincent90 Guest

    Itse sanoisin näin: Video TS tiedostot Nerolla, kaikki imaget ym. sitten ImgBurnillä. Se on vaan jotenkin paljon yksinkertaisempi kuin toi Neron jättiläinen...
     

Jaa tämä sivu