1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

.bin-muotoinen video & tekstitykset

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi OoAa 18.11.2008.

  1. OoAa

    OoAa Member

    Liittynyt:
    18.11.2008
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näin kirjoitin jo toiseen ketjuun:
    Olen koneiden kanssa ihan peruskäyttäjä, selkeät ohjeet olis siis plussaa :) Pelkään, että oon ny tehny jotain iihan tyhmää, pilkatkaa jos siltä tuntuu, mut apu olis tarpeen :)


    Mulla on .bin-muotoa oleva elokuva (erään toisen henkilön vanha kone, en siis itse ole ladannut) Aluksi sain sen näkymään VLC-mediasoittimella.
    Latasin netistä, täällä neuvotusta paikasta, tekstit.
    Laitoin samaan kansioon ja samalla nimellä ku elokuvakin.
    Toistan elokuvan -> ei muutosta.
    Mitä pitäisi tehdä?
    Yritin muuntaa päätteen .avi. Sitten katos äänet, eikä teksteistä tietoakaan -> takas .bin ja alkutilanteeseen.
    Latasin tuolla neuvotut ohjelmat ffdshow:t ja vobsubit ja ac3filterit...
    Pitääkö noille tehdä jotain muutakin kuin vaa asentaa?

    Latasin uudemman VLC-soittimen, mutta nyt se ei enää suostu edes toistamaan kyseistä leffaa lainkaan.

    APUA !!



    Eli, tarvitsisin siis joko alusta asti, askel askeleelta-tyyppiset ohjeet, tai helpon tavan korjata asia.

    Etukäteen jo Kiitos niille, jotka vaivautuvat auttamaan.
     
  2.  
  3. somebodyy

    somebodyy Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    1,063
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Lataa ja asenna vanhempi vlc player. ok?

    Tämän jälkeen et laita niitä subeja sinne samaan kansioon, Laitat elokuvan pyörimään, vedät hiirellä subit vlcssä pyörivän elokuvan päälle ja puotat ne siihen. Nyt ne tekstit pitäsi näkyä. Ok?

    No, näkyykö? ei se niin hankalaa ole :)
     
  4. OoAa

    OoAa Member

    Liittynyt:
    18.11.2008
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jeejee, toimii :D Kiitos ! Latasin vanhemma vlc:n ja vedin tekstit siihen ja heti alko pelittää.

    Edit: Ei sittenkään, miks siihen tulee jatkuvasti joku VLC (hardware YUV DirectX output)-ikkuna (2 kpl), jolloin tekstit katoavat? Ne näkyvät aluksi ekan minuutin hyvin, kunnes tollanen ilmestyy ja tekstit häviää kokonaan. Ei saa valikoistakaan, vaikka kokeilis tekstitysraitoja Jos ikkunan sulkee, soitin menee siihen perustilaan, eli leffa loppuu.

    Mitä tehdä asialle?
     
    Viimeksi muokattu: 19.11.2008
  5. somebodyy

    somebodyy Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    1,063
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  6. OoAa

    OoAa Member

    Liittynyt:
    18.11.2008
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei mulla ainakaan suostu tota toistamaan. Johtuuko sit tiedostomuodosta vai mistä...
    Mut tosiaan, mitä niiden "ylimääräisten"(?) ikkunoiden kanssa pitäs tehä?
     
  7. somebodyy

    somebodyy Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    1,063
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Palataanpa siihen vlchen>

    Tee näin>>>

    Asetukset> video> muuta output; windows gdi video output> tallenna> käynnistä vlc uudelleen.
     

Jaa tämä sivu