*

AfterDawn.com Keskustelualueet

Näytönohjain lakkasi vastaamasta ja palautui

Tässä viestiketjussa on 8 viestiä.

Joo elikkäs olen jo hetken potenut tätä samaa ongelmaa että näytönohjain heittää ulos pelistä. Olen yrittänyt etsiä keinoa mutta ei ole löytynyt. Virhe raportti on ''näytönohjain lakkasi vastaamasta ja palautui'' (Display Driver Stopped Responding and Has Successfully Recovered)

Kone: MSI GX700

Näytönohjain: nVidia GeForce 8600M GT

Olen yrittänyt päivittää näytönohjainta, mutta ei onnistu ainakaan tuolta nVidian sivuilta, koska kun poistin vanhan ja latasin uuden ja runnasin setupin niin se valittaa ja sulkee setupin

Näytönohjain: POWERCOLOR AX5870 1GB
Prossu: Phenom II X6 1055T/AM3 2.8GHz 9Mb 125W
Emo: ASROCK AM3 890GX VGA DDR3 SATA3 USB3.0
▼▼ Tässä viestiketjussa on 7 vastausta - vastaukset ovat mainoksen alapuolella ▼▼
AfterDawn Ilmoitus
Onko lämmöt korkealla kun pelaat?

The Lucky: Name tells everything ;)

"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TheLucky:
Onko lämmöt korkealla kun pelaat?
ei tuuletin pyörii hyvin. ei ilmeisesti lämmöstä kiinni.

Onko Vista??
Itsellä kone tekee kokoajan samaa...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sudenuni:
Onko Vista??
Itsellä kone tekee kokoajan samaa...
Jep vistahan se. Alkaa sapettaa tämä kyseinen näytönohjain bugi :S grrr

Jeps, mulla on ihan ensimmäisiä Vistoja ja jatkuvasti herjaa milloin mikäkin muka lakkaa toimimasta jne... Otin HP:n tekniseen tukeen yhteyttä (itselläni siis HP) ja kerrottiin vaan että Vista Vista Vista... Pitää vaan kestää x)
Yottabyte Suljettu viallisen sähköpostiosoitteen vuoksi
minulla antoi tuota suuremmilla kelloilla ja väheni sitä mukaa kun laskin kelloja. Nyt ei ole vähään aikaan enää tullut, että jos joku on kellottanut ja tulee tätä, niin voi kokeilla vähän löysätä.

-e8400 @3,8 GHz | Radeon HD 5770 | 4gt GSkilliä | NeoHE 430W | WD aaks5000, Spinpoint F3 1Tb | Nexus Clodius | Ubuntu Linux & Vista
-M-Audio Revo 7.1 | Rokit RP6-monitorit | Alessandro MS1i- ja AKG k-601-luurit, Musical Fidelity X-Cans

8800GT ja M-Audio Revolution 7.1, kyselehän!
ei ole kyllä tullut kelloteltua että vika ei siis voi johtua siitä

Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.